Avatar billede jjjakobsen Mester
07. februar 2005 - 13:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Formatering af indholdsfortegnelse udfra punktopstillig

Hvordan får jeg formateret en indholdsfortegnelse der er baseret på en punktopstilling i flere niveauer?
Problemet ligger ikke i at markere og få overskrifter med
i indholdsfortegnelsen. Problemet opstår i formatering
af indholdsfortegnelsen, for det står ikke pænt, når den selv
har genereret indholdsfortegnelsen.
Jeg vil have, at indholdsfortegnelsen skal være opstillet i to eller tre niveauer, så tal og tekst står pænt forskudt
under hinanden og med hhv. fed i første niveau, regular skrift i niveau 2 og måske kursiv i niveau 3.
Avatar billede anhansen Nybegynder
07. februar 2005 - 13:21 #1
under indsæt -> indek m.m -> indholdsfortegnelse kan du redigerer typografien for indholdsfortegnelsen.
07. februar 2005 - 13:23 #2
Du skal tilføje punktopstilling, flere niveauer til dine overskriftstypografier.

Herefter tilføjer du den ønskede skrifttype, indrykning m.m. til typografierne Indholdsfortegnelse1, ... 2, osv.
07. februar 2005 - 13:24 #3
Under Formater->Typografier finder du alle typografierne, og du kan redigere dem herfra.