Avatar billede j-s-o Nybegynder
06. februar 2005 - 01:08 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Repair feature

Hey...

Jeg har haft nogle problemer med Norton Antivirus 2005. Hver gang jeg startede Windows XP op, kommer der en fejlmeddelelse, som lyder nogenlunde ligende: "Norton Antivirus does not support the repair feature. Please uninstall and reinstall again"

Ligeledes har jeg fået den når jeg har startet word...

Efter lidt søgen på Nortons hjemmeside, fandt jeg denne side:
http://service1.symantec.com/SUPPORT/nav.nsf/5faa3ca6df6f549888256edd0061c0a4/fc096f3adb76b4d388256f08006d038b?OpenDocument&prod=Norton%20AntiVirus&ver=2005&tpre=eu&src=eu_sg&csm=no

Jeg fandt så ud af at fjerne fejlmeddelelsen fra Office programmer... Men det hjalp stadig ikk ved opstarten. Derfor afinstallerede jeg Norton Antivirus, hvorefter jeg geninstallerede det. Der gik ca. 1 time, hvor jeg genstartede min computer ca. 5 gange, før jeg igen fik samme fejlmeddelse ved opstart...

Nogen der ved hvordan jeg kan slippe for denne meddelelse?
Avatar billede kalp Novice
06. februar 2005 - 01:14 #1
Tryk start-> kør og skriv "regedit"

Naviger hen til
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Symantec\Norton AntiVirus

fortæl mig hvad der står her..specielt ved shortcut patch.. den skal stemmer overens med hvor det norton ligger! hvis ikke den gør det skal dette nemlig ændres.
Avatar billede kalp Novice
06. februar 2005 - 01:14 #2
flot.. skulle have været en kommentar foreløbig!
Avatar billede kalp Novice
06. februar 2005 - 01:16 #3
Tjeck hvad stien siger.. hvis den ikke stemmer overens kan du nemlig også bare flyttet norton (genvejs mappen den i start) over til det korrekte sted
Avatar billede kalp Novice
06. februar 2005 - 01:28 #4
Hopper i seng nu men lykkedes mig at finde løsningsforslag på dit problem. Og det sådan set det som jeg snakker om;) men så behøver du ikke vente på jeg står op på svar. http://www.techspot.com/vb/topic19293.html
Avatar billede j-s-o Nybegynder
06. februar 2005 - 02:24 #5
Det er hvad der står ud for shortcut patch:
C:\Documents and Settings\All Users\Menuen Start\Programmer\Norton AntiVirus\

Efter min mening ligger filerne korrekt, da det er installeret her:
C:\Programmer\Norton AntiVirus

Hmm.... Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede kalp Novice
07. februar 2005 - 10:24 #6
så E har jeg jo været nede et stykke tid.

Du skal trykke på Start-> programmer og se om genvejene til programmet ligger der.
Avatar billede j-s-o Nybegynder
09. februar 2005 - 11:14 #7
Okay... Jeg er ikke hjemme i øjeblikket, så kommer med en kommentar i weekenden igen.

Men er det muligt fejlen sker, fordi jeg har flyttet genvejen til Norton Antivirus fra:
"Start ==> Programmer ==> Norton Antivirus"

til

"Start ==> Programmer ==> Spyware programmer ==> Norton Antivirus"?
Avatar billede kalp Novice
09. februar 2005 - 11:32 #8
j-s-o>>

*G* :) Det er lige det jeg mener;) Og det er det som du skal sætte tilbage:) og så er fejlen væk igen!!
Avatar billede j-s-o Nybegynder
09. februar 2005 - 16:16 #9
Okay... Det tjekker jeg i weekenden og så vender jeg tilbage med et svar... På forhånd tak...
Avatar billede kalp Novice
09. februar 2005 - 16:18 #10
selv tak:) Jeg satser på det virker. Du ikke den eneste som har flyttet på genvejende hehe.. :)
Avatar billede j-s-o Nybegynder
11. februar 2005 - 23:06 #11
Tak for hjælpen kalp...

Det var præcis det der lavede fejlen, du får dine velfortjente point :)
Avatar billede kalp Novice
11. februar 2005 - 23:08 #12
Selv tak:) glad for det fungerede:)