Avatar billede dresen Nybegynder
05. februar 2005 - 20:28 Der er 1 kommentar

Kan ikke se sidehoved og sidefod når der åbnes fra skabelon

Hej eksperter.

Jeg har et lille problem, som jeg håber I kan hjælpe med.

Jeg har oprettet en dokumentskabelon i word, hvori jeg har oprettet et sidehoved. Gemt som filtypen *.dot

Ideen er så at oprette nye dokumenter i word, der gør brug af skabelonen, og herefter at fylde information ind under sidehovedet eller foden.

Det jeg vil spørge jer om, er at når jeg opretter et nyt dokument, så kan jeg kun se sidehovedet på min computer men ikke på min anden. Kun ved at vælge "vis"->"sidehoved og sidefod", kan jeg få sidehovedet frem på den anden computer, og dermed indtaste information.

Har I nogle ideer til ændringer i indstillingerne, så man automatisk kan se sidehovedet ?!

på forhånd tak!
Avatar billede jkrons Professor
05. februar 2005 - 23:51 #1
Står begge pc'er til Udskriftslayout?