Avatar billede gustav-olsen Nybegynder
04. februar 2005 - 17:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Feedback på layout

Hey...

Jeg vil gerne have noget kritik til dette site:

http://jens-thoroe.dk/index.php?page=2001

Sitet er til min far, som er musiklærer, koncert guitarist og en masse andet ;-)

Mvh. Gustav S. Olsen
Avatar billede boomshanka Nybegynder
04. februar 2005 - 17:41 #1
Jeg vil ihvertfald gerne give et hint:

Det er som regel en god idé at få sin hjemmeside valideret på http://validator.w3.org - det er et godt sted at starte hvis man gerne vil have sin hjemmeside bliver vist nogenlunde ens på de fleste browsere. Et hurtigt tjek gav kun 4 fejl på din URL, så det er jo hurtig overstået :-)

Ellers synes jeg dit layout er godt. Farverne passer godt sammen, selvom der ikke er så meget indhold endnu...
Avatar billede izemate Nybegynder
04. februar 2005 - 17:42 #2
Dejlig overskuelig side dog mangler der mere grafik / farver.
f.eks. menuen "flyder" nærmest ud i luften, det ville være pænere hvis du lavede en tabel kun til den og så med en anden baggrundsfarve.

Hjemmesiden er meget ensformig at se på, den lyssebrune farve flyder for meget ud i den hvide baggrundsfarve. her kunne man evt. bruge en mere mørk farve.

men ellers en generelt flot side som lige mangler det sidste pift af farver / grafik før den bliver helt perfekt.

<\\izemate
Avatar billede apo Praktikant
05. februar 2005 - 15:29 #3
Jeg mener at en hvid baggrund vil være god til dit design. Du har jo desuden tilføjet en mørkere kant på den beige farve, så farverne ikke flyder sammen (desuden er den beige farve mørk nok til at den ikke flyder sammen med en hvid baggrund).

Lidt mere luft i toppen og i bunden vil gøre designet mere åbent (ellers ser det for tillukket ud).

Apo