Avatar billede sirtiger Nybegynder
04. februar 2005 - 13:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Billede kommer ud over teksten ved udskrift, men ikke på skærmen

Jeg har et dokument som jeg har et billede i (word 2000). Det er lavet så det er bag teksten, men når jeg skriver det ud er det over teksten igen. Det er også sat til at være gennemsigtig og uden fyldfarve - intet hjælper.
Jeg håber i kan hjælpe mig, da jeg er ved at være en ANELSE bitter over det.
Avatar billede jkrons Professor
04. februar 2005 - 13:55 #1
Prøv at lægge det i sidehovedet.
Avatar billede sirtiger Nybegynder
04. februar 2005 - 14:32 #2
Jeg har lavet billedet om til TIFF i stedet for - så virker det.