Avatar billede piakj Nybegynder
03. februar 2005 - 22:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

indsætning af ord

Meget ofte når jeg sidder i word og opdager at jeg har glemt et ord eller vil indsætte nogle bogstaver så "æder" eller overskriver den,  den næste tekst der er, kan ikke huske hvad og hvorfor ved der er en simpel løsning på dette irristationsmoment :-)
Avatar billede jkrons Professor
03. februar 2005 - 22:14 #1
Tryk på Insert tasten.
Avatar billede piakj Nybegynder
03. februar 2005 - 22:20 #2
er det bare det så send mig et svar og jeg siger tak
Avatar billede jkrons Professor
03. februar 2005 - 22:21 #3
:-)
Avatar billede piakj Nybegynder
03. februar 2005 - 22:24 #4
taKKER  HAR PRØVET AT FÅ DET TIL AT ACCEPTERE SOM SVAR men prøver med tekst og ser om det går bedre
Avatar billede jkrons Professor
04. februar 2005 - 09:20 #5
Det lykkedes :-)  Tak for point.