Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2005 - 20:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan fjerner jeg den nederste kant i een celle i en tabel??

Avatar billede cdc Novice
02. februar 2005 - 21:03 #1
klik på formater - Rammer og Skygge... I det vindu der åbner er der til højre en definitation af din rabbe. Klik på det ikon som definerer bundstregen i rammen og den bliver væk
Avatar billede cdc Novice
02. februar 2005 - 21:04 #2
rabbe=ramme og husk at din cursor skal stå inde i rammen når du laver dette
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2005 - 06:31 #3
Nixenbixen. Det prøvede jeg. Men man skal huske at vælge celle.
Avatar billede cdc Novice
03. februar 2005 - 08:30 #4
what, hvad var forkert i det jeg svarede
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2005 - 19:42 #5
Stå i cellen.
Klik på pilen ved siden af ikonet rammer.
Hvis understregen er markeret, så fjern den.
Hvis det ikke virker, så klik på den, der fjerner alle streger i cellen og sæt dem du skal bruge en ad gangen bagefter.
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2005 - 19:47 #6
Har fundet ud af, at jeg - som jeg skriver ovenfor - skal huske at vælge celle i stedet for tabel. Så virker det.