Avatar billede lauka Nybegynder
01. februar 2005 - 13:28 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Beskadiget fil

Hej
Jeg har en word fil på min pc jeg ikke kan åbne. Jeg har prøvet at åbne den med andre prg. og jeg har prøvet at "åbn og reparer. Hvad kan jeg lige gøre.
Mvh. Lauka
Avatar billede rvm Nybegynder
01. februar 2005 - 13:45 #1
Der er ikke mere at gøre :-(
Avatar billede jpvj Nybegynder
01. februar 2005 - 13:49 #2
Du kan prøve følgende:

Opret et nyt, tomt dokument og skriv et eller andet i toppen (ex. test).

Vælg Insæt->Fil og indsæt den beskadigede fil. Hvis det ikke virker, så er du lost :-)
Avatar billede lauka Nybegynder
03. marts 2005 - 19:33 #3
Lukker og slukker
Lauka
Avatar billede lauka Nybegynder
03. marts 2005 - 19:33 #4
.
Avatar billede jpvj Nybegynder
04. marts 2005 - 16:24 #5
Man snupper altså ikke points selv, når man får svar - med mindre de er forkerte.

Et svar som "der er ikke noget at gøre" kan også være korrekt!
Avatar billede lauka Nybegynder
04. marts 2005 - 19:34 #6
Det har jo ligesom ikke hjulpet mig. men smid endeligt et svar på et af mine andre spørgsmål så skal du gerne få point. Og så også "rvm". Han har jo egentligt svaret først. Så skulle han jo have alle point ikk.
Avatar billede jpvj Nybegynder
05. marts 2005 - 09:18 #7
Du har vist ikke forstået principperne her:

Når der stilles et spm. og der kommer korrekte svar, skal der gives points.

Hvis der gives delvise korrekte svar, kan man vælge at give en del af de udlovede points, eller man kan bede om at få svaret uddybet.

Et korrekt svar, kan også være "det virker ikke", "det kan ikke lade sig gøre" ellerlign. Det er altså ikke kun en fungerende løsning, der udløser points, men også korrekte svar.
Hvis du ønsker at uddele points, så skal du oprette et nyt spm. hvor du linker til dette spm, og nederst i dette spm. kan du så skrive et link til det nye spm. som du kan kalde noget i stil med "Points til xxx".