Avatar billede airstrike Nybegynder
31. januar 2005 - 16:47 Der er 2 kommentarer

Virker mit lydkort ikke?

hey eksperter! er jeg nød til at købe et nyt lydkort?

Hvis jeg sætter mine lyd indstillinger til alle at bruge mit lydkort for derefter at tage hardwaretesten, har jeg ikke lyd og min mikropfon virker heller ikke. Hvis jeg derimod stiller alle indstillingerne på "AVI AUDIO (WAVE)" og kører hardwaretesten igennem virker det hele perfekt.
Problemet kommer så når jeg vil bruge ventrilo eller andre snakke programmer. med indstillingerne sat til mit lydkort kan jeg hverken høre eller tale i ventrilo, hvis jeg sætter det til AVI Audio kan jeg godt høre andre, og AF OG TIL kan jeg også snakke. Det der undrer mig er hvorfor det kun er en gang imellem at andre kan høre mig? mine indstillinger i ventrilo er sat til AVI..

Har jeg brug for et nyt grafik kort eller kan det være noget helt andet?
massere af point på spil da jeg ikke fatter en brik af det :)

mvh.
Airstrike
Avatar billede airstrike Nybegynder
31. januar 2005 - 19:55 #1
har mere info til det.. Sidder og snakker med en ven på skype, vi prøver at teste om han kan høre mig på ventrilo, vi joiner ventrilo, han kan ik høre mig, men nu kan han heller ikke hører mig på skype! så ud af ventrilo igen og "genstarter" skype samtalen!
Avatar billede airstrike Nybegynder
15. februar 2005 - 01:03 #2
ingen der har svar på dette?