Avatar billede dknsj Nybegynder
31. januar 2005 - 14:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ÆGTE subdomæner

Hejsa Eksperter!
Jeg har en Apache/1.3.23 Webserver, men jeg ved endnu ikke hvordan jeg laver ægte subdomæner. Jeg har hos DYNDNS.DK afkrydset at jeg selv har DNS, og hvordan laver jeg så subdomæner via. apache. Før da "jeg har selv dns", ikke var afkrydset kunne man skrive lige hvad man ville *.nsj.lir.dk.

Hvordan gør jeg sådan at man kun må skrive de subdomæner jeg vælger og hvordan vælger en mappe til de forskelige subdomæner.

Jeg kan evt. sende min httpd.conf fil, hvis dette skulle være nødvendigt. Håber på et svar :o)
Avatar billede dknsj Nybegynder
31. januar 2005 - 14:48 #1
¨...
Avatar billede dknsj Nybegynder
31. januar 2005 - 14:50 #2
lukker
Avatar billede dknsj Nybegynder
31. januar 2005 - 14:50 #3
lukker
Avatar billede the_email Nybegynder
01. februar 2005 - 01:40 #4
Hvorfor lukker du efter 15 minutter. Giv dog folk en chance for at nå og se dit spørgsmål.

/TheEmail