Avatar billede tbrock Nybegynder
31. januar 2005 - 11:37 Der er 6 kommentarer

Formattering af wordfil

Hej
Word har formatteret min fil til følgende udseende:

⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪ der er placeret i xxgade i København. Der er således funktionsadskillelse imellem vurderingen af pantet og selve kreditvurd⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪⨪ne.

Filen er gemt med efternavnet .doc. Jeg har forsøgt at åbne "wordfiler" i word, hvilket foreslås af Microsoft. Jeg har desuden forsøgt af slette de forkerte tegn med det resultat, at word går i stå.

Har nogen en idé?
Avatar billede jkrons Professor
31. januar 2005 - 11:59 #1
Hvad sker der, hvis du prøver at lave en Erstat på de forkerte tegn til ingenting?
Avatar billede tbrock Nybegynder
31. januar 2005 - 12:13 #2
Der sker desværre ingenting. Problemet er, at teksten er ændret til firkanter (som her fremgår som "&#10794". Sletter jeg firkanterne, mangler jeg stadig størstedelen af mit dokument......
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2005 - 19:45 #3
Er det en vedhæftet fil du har modtaget, eller hvor kommer den fra? kan det være en formular lavet i et helt andet program?
Prøv at åbne i .txt
Avatar billede jkrons Professor
31. januar 2005 - 21:25 #4
Prøv at starte Word. Vælg så Åbn fil. Vælg din fil. Som filtype vælger du: Gendan tekst fra filer.
Avatar billede tbrock Nybegynder
01. februar 2005 - 12:20 #5
Hej

Tak for svaret - det hjalp en anelse, nu er der kun 11 sider med tegn tilbage.......
Avatar billede jkrons Professor
02. februar 2005 - 10:43 #6
Jeg tror desværre ikke der er så meget andet at gøre, bortset fra at starte forfra. Der er dog den mulighedat du prøver at omdøbe filen til HTM og så prøver at åbne den i din browser. Måske hjælper det, men sandsynligvis er filen korrupt, og så er det nok det!