Avatar billede pwn Forsker
30. januar 2005 - 22:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

links og farver

Jeg har en blå spalte, hvor tekst og links er hvide. Til højre herfor har jeg en hvid baggrund med grå tekst. Når jeg laver links her, bliber de hvide (og dermed usynlige). Hvorledes ændrer jeg links på den hvide baggrund uden samtidig at ændre den hvide linkfarve i den venstre blå spalte?
Avatar billede flintstone Novice
30. januar 2005 - 23:21 #1
Læs evt. det her:

http://eksperten.dk/spm/253388
Avatar billede pwn Forsker
10. februar 2005 - 14:49 #2
Tak for hjælpen - send venligst et savr, så vi kan afregne:-)
Avatar billede reginho Nybegynder
16. februar 2005 - 13:05 #3
Det var så lidt.