Avatar billede znx Nybegynder
29. januar 2005 - 22:01 Der er 14 kommentarer

Computer kan ikke starte op

Jeg kom til at åbne en fil der hed "f50" og så udpakkede den en masse viruser "sagde norton" men den kunne ikke fixe dem. Nu når jeg tænder den så genstarter den automatisk inden den når til login. Har prøvet at starte i fejlsikret tilstand men den genstarter selv automatisk så den bliver ved med at køre i ring.
Vil nødig formatere da jeg har vigtige ting på den.

Seriøse svar tak
Avatar billede kalp Novice
29. januar 2005 - 22:05 #1
To sekunder så skal jeg hjælpe dig videre
Avatar billede kalp Novice
29. januar 2005 - 22:06 #2
Først er jeg glad for du denne gang oprettede et spørgsmål og ikke en artikel:)

Download venligst hijackthis
http://www.downloadportal.dk/showdownload.asp?rid=4212&sp=Hijackthis

Scan med hijackthis og kopir den log som der bliver genereret herind så vil jeg kigge på den. Det er vigtigt du ikke selv fikser noget.
Avatar billede znx Nybegynder
29. januar 2005 - 22:12 #3
Hvordan ska jeg kunne gøre noget når jeg ikke kan tænde min computer?
Avatar billede kalp Novice
29. januar 2005 - 22:14 #4
nu skal jeg lige vågne her.. har været en lang dag:) Vi kan nok godt undgå at formattere! Hvilket styresystem drejer det sig om ? hvis du har xp så sæt den i og udfør en reperation af windows.
Avatar billede znx Nybegynder
29. januar 2005 - 22:15 #5
Jeg har desværre windows 2000
Avatar billede kalp Novice
29. januar 2005 - 22:19 #6
Jeg tjekker lige om ikke man skulle have samme mulighed med windows2000
Avatar billede kalp Novice
29. januar 2005 - 22:21 #7
Det kan man godt. Jeg kan oversætte denne vejledning

http://www.windowsreinstall.com/install/textonly/repair2k.htm

hvis ikke du kan engelsk, men den skulle være ligetil.
Avatar billede znx Nybegynder
29. januar 2005 - 22:24 #8
jaja jeg forstår. ska jeg gøre præcis hvad der står?
Avatar billede znx Nybegynder
29. januar 2005 - 22:27 #9
Jeg blir nød til at smutte nu så kigger på det imorgen. tak for hjælpen indtil nu
Avatar billede kalp Novice
29. januar 2005 - 22:29 #10
korrekt:) herefter håber jeg dit system virker igen.. så skal du udføre det jeg skrev angående hijackthis så vi kan fjerne det virus der er på din computer hurtigst muligt før den ødelægger det igen:)
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. januar 2005 - 23:18 #11
znx> se min kommentar: http://www.eksperten.dk/artikler/605
Avatar billede kalp Novice
01. februar 2005 - 22:43 #12
znx har du fået kigget på det?
Avatar billede kalp Novice
05. februar 2005 - 15:49 #13
znx>> hvorfor skriver du ikke?
Avatar billede kalp Novice
17. februar 2005 - 19:54 #14
znx ?