Avatar billede hairboy1234 Nybegynder
28. januar 2005 - 09:26 Der er 4 kommentarer

Fejl i webserver opsætning

Jeg har NT server der køre php.

Imidlertid er der et script der ikke virker, hvilke må have noget med server opsætningen eller mangel på modul eller lignene.

Scriptet benytter:  tiki-view_forum.php/forumId=1?day=28&mon=01&year=2006

Hvilket resultere i "No input file specified".
Det er tydeligvis pga. "/" i adressen, men denne skal være der, altså går jeg ud fra at det er serveren der er noget galt med.

Her er en kopi af phpinfo:

http://fasttech.dk/phpinfo().htm

Jeg håber i kan hjælpe.
På forhånd tak.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
28. januar 2005 - 10:05 #1
tiki-view_forum.php?forumId=1&day=28&mon=01&year=2006
Avatar billede hairboy1234 Nybegynder
28. januar 2005 - 10:12 #2
Nope. Det virker ikke. TikiWikki er et temmelig udbredt script og jeg går derfor også udfra at det bør virke, via "tiki-view_forum.php/forumId=1?day=28&mon=01&year=2006" som det oprindeligt er kodet til.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
28. januar 2005 - 10:21 #3
Tricket plejer at virke, det der med / efter PHP, men jeg kan se du kører PHP på
en IIS. Det ved ikke noget, og det er da tænkeligt at tricket så ikke virker.
Det virker selvfølgelig på Apache.
Avatar billede hairboy1234 Nybegynder
28. januar 2005 - 10:26 #4
Det lyder sansynligt. Er der nogle der har erfaring med IIS?