Avatar billede nisbeth Nybegynder
27. januar 2005 - 00:50 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Udenlandske grossister / distributører af spil og R2 DVD (EU)

Nu er det jo ikke sikkert at de som har svarret har lyst til at komme ud med det men jeg prøver sgu alligevel. Er der nogen der kan anbefale nogle billige udenlandske grossister af spil og dvd med henblik på videresalg
Avatar billede areon Nybegynder
27. januar 2005 - 13:11 #1
udenlandske grossister?
Jeg forstår ikke helt spm'et. Altså kendte spil som SIMS, HalfLife, m.m.? eller udenlandsk udviklede spil?

Det samme spørgsmål gælder DVD'erne?

Ønsker du og Importere? Har du importvirksomhed hvis evt. jeg har interesserede emner?
Avatar billede nisbeth Nybegynder
27. januar 2005 - 13:39 #2
Undskyld hvis mit sp var lidt uklart
Jeg har et importfirma  og sælger spil og DVD film på det danske marked. Pga øget konkurrence på markedet ønsker jeg at udvidde min leverandør portefølje. I den forbindelse søger jeg nye udenlandske leverandører af spil og film.

Jeg vil gerne høre om dine interesserede emner
Avatar billede areon Nybegynder
27. januar 2005 - 13:52 #3
hmm har et par enkelte kontakter i branchen men ved ikke om det kan betale sig at sende til DK. Her er priserne jo selvfølgelig MEGET under hvad vi giver for tingene derhjemme:
Eksempel:
Ny dvd koster for mig 30-60 kr. Ny original premiere film. Men hvordan det er med at importere det til danmark er jeg jo ikke så stærk i.. Har du styr på det? for kan sagtens arrangere billige original film på DVD.. VHS tror jeg ikke du kan bruge da de er med BG undertekster.. og det tror jeg altså ikke hitter i danmark. :)

Mht spillene ja så er vi lidt i den anden grøft og det må jeg lige undersøge... Jeg handler normalt mine spil med en "Skumel" fyr som jeg har lidt mistænkt for ikke at være helt original! så derfor vil jeg lige sørge for at det jeg anbefaler til dig er anbefalingsværdig..
Jeg vil gerne undersøge sagen og vende tilbage til dig mht spil og DVD'er indenfor de næste par dage.. kan du evt skrive til mig på ts@net4you.bg så jeg kan skrive direkte?
Jeg har måske glemt at fortælle  at jeg er bosat og erhvervsdrivende i Bulgarien.

Hvis du så kunne finde ud af hvilke told restriktioner der er fra Bulgarien til Danmark i din branche så vi har det på det rene når jeg har nogle konkrete priser til dig.. (importere selv Business Tøj hvor jeg bruger EUR1 papire som måske også virker i din branche så er det nemlig Toldfrit.)
men det kan undersøges hos de kære told og skat..

Jeg ser frem til at høre fra dig og at kunne tilbyde dig mere information på området.

Da jeg selv importere lidt Business Tøj har jeg selv kontakter til transport hvis og når vi når så langt. :)
Avatar billede nse Nybegynder
30. januar 2005 - 08:09 #4
Med de priser du nævner for premiere film, er der vist ikke den store tvivl, om at det ikke er originale film.
Avatar billede areon Nybegynder
01. februar 2005 - 09:10 #5
nse: hmm nu er det jo ligesom mig der bor i Bulgarien og ikke omvendt....

Priserne som jeg nævnte var NOK lige til den grove side da jeg kan se nu at det ER premiere film men også DVDer som har været til Udlejning i en måned og i nyt cover.. Priserne for nye film ligger dog alligevel på de 40-80 kr altefter hvilken film det er..

ville bare lige besvare nse's kommentar.
Avatar billede areon Nybegynder
01. februar 2005 - 09:11 #6
kopier ligger fra 5leva = 20 kr og op..
Avatar billede nisbeth Nybegynder
03. maj 2005 - 09:26 #7
Jeg hørte aldrig mere fra areon og lukker derfor tråden
Avatar billede nisbeth Nybegynder
03. maj 2005 - 09:34 #8
ups sådan