Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2005 - 20:56 Der er 18 kommentarer og
2 løsninger

hvem kan lave en hjemeside??

Jeg har en ide til en hjemme side men kan ikke programere selv jeg ved der er folk der ude der har forstand på dette og jeg håber at höre fra en af jer
Avatar billede backside Nybegynder
26. januar 2005 - 20:59 #1
Du er nok nød til at komme med lidt mere info.
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2005 - 21:01 #2
jeg har en ide som jeg gerne vil haveen til at hjälpe mig med men jeg har ikke tänkt mig at smide iden ud til alle her på eksperten
Avatar billede backside Nybegynder
26. januar 2005 - 21:03 #3
Hvorfor ikke om jeg må spørge?
Er det en ide til en hjemmeside(design), eller ide til indholdet?
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2005 - 21:05 #4
det er indholdet

ved ikke om en sådan side findes men mener det ikke og kan heller ikke finde en og der for er jeg ikke int i at brage iden ud til alle mennesker i dk
Avatar billede backside Nybegynder
26. januar 2005 - 21:08 #5
Ok, men så skal du nok over i "opgaver" med den.
Men hvad skal der laves, er det php/mysql, asp, en shop løsning måske, stort, småt, eller noget helt andet?
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2005 - 21:10 #6
helt andet skal startes småt men jeg mener det har enb chanche for at blive en stor side
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2005 - 21:10 #7
men jeg er kun mind kreativ kan ikke selv lave en hjemmeside kun tänke mig til den og indholdet
Avatar billede backside Nybegynder
26. januar 2005 - 21:12 #8
Smid en mail og forklar lidt nærmere. eks@backside.dk
Avatar billede saucer Nybegynder
26. januar 2005 - 21:17 #9
Snakker vi og betalt arbejde eller gratis ?
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2005 - 21:36 #10
betalt side
Avatar billede backside Nybegynder
26. januar 2005 - 21:47 #11
kapan>> Har sendt mail retur.

Jeg vil sige at for en der har bare en smule programmerings evne er den hurtig klaret, ingen ben i det.
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2005 - 21:52 #12
okay ideer til programerings måde så?
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. januar 2005 - 22:08 #13
kapan - snakker vi kun programmering? jeg kan være behjælpelig med design hvis dette skulle have din interesse er at fanges på martin@tygsen.dk
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2005 - 22:20 #14
design er ikke et problem den har jeg selv lagt mig an på
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. januar 2005 - 22:22 #15
okay helt iorden
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2005 - 22:25 #16
andre der kan hjälpe????
Avatar billede pehory Nybegynder
26. januar 2005 - 22:39 #17
Jeg kan da godt programmere en hjemmeside for dig. Kan kontaktes på  peter @ peterrytter . dk (fjern mellemrummene)
Avatar billede Slettet bruger
27. januar 2005 - 10:33 #18
Jeg har et lille firma med en kammerat, Jeg er designer han er programmør, så vi kan nok godt finde ud af noget til dig.

Vi vil selvfølgelig godt have lidt mere info om opg., du kan bare skrive til mig på osj@device.dk, så kan vi se på det.
Avatar billede saucer Nybegynder
27. januar 2005 - 12:51 #19
Well hvis det er betalt arbejde så kan du kontakte mig på info (at) saucer.dk

Og du kan se hvad jeg kan på www.saucer.dk
Avatar billede backside Nybegynder
27. januar 2005 - 13:10 #20
Og er det betalt arbejde, eller noget der ordnes uden for E, må der ikke gives point.