Avatar billede bsjessen Nybegynder
26. januar 2005 - 09:59 Der er 1 kommentar

Dreamweaaver og PHP

Jeg har lavet en lille database , i mySQL , og har lavet nogle sider vha. dreamweavers standard funktioner til at , vise , oprette , og rette i databasen. Når jeg skal rette i dem skal man bladre gennem alle posterne fra post 1 , og det er selvfølgeligt lidt besværligt. Jeg har en oversigts side hvor jeg kan få få vist detaljer ved at trykke på overskriften. Jeg har så forsøgt at linke til update siden fra detalje siden , men kan ikke få det til at virke så den står på den rigtige post.
Har prøvet med recordset filter og forskellige indstillinger ,men kan ikke få det til at virke.
Jeg har endnu ikke lavet en funktion til at slette poster , men det er nok samme problematik jeg løber ind i. Er der nogen der kan hjælpe med hvordan det gøres , jeg er ikke så god til at kode og vil derfor helst bruge de indbyggede funktioner.
Mvh Egon
Avatar billede jensjakobsen Nybegynder
11. februar 2005 - 18:46 #1
Ved ikke om en tilsvarende ASP-løsning ville kunne bruges (det tror jeg), men her er et bud på en løsning: http://www.fridge.dk/tut/pass_id_to_article.htm

Håber du kan bruge den.