Avatar billede buck Nybegynder
26. januar 2005 - 08:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

søge i subwebs

Hej,
jeg skal søge/erstatte en tekst på mit site, men jeg har et hav af subwebs.

Jeg åbner mit root web i Frontpage 2003, og her fungerer "Søg og erstat" funktionen fint. Den søger fint i filer og mapper, men ikke i subwebs.

Er der en smart måde at søge/erstatte tekst i alle mine subwebs?
Avatar billede flintstone Novice
26. januar 2005 - 21:41 #1
Du er på rette vej. Du skal bare "søge og erstatte" på websted og ikke webside c",)
Avatar billede flintstone Novice
26. januar 2005 - 21:43 #2
Læs mere i "Hjælp" under "søge efter og erstatte tekst på et websted".
Avatar billede buck Nybegynder
27. januar 2005 - 08:41 #3
mnjae... i "Replace" sætter jeg "Search Options" til "All Pages" og klikker på knappen "Find in site".

Den søger også fint alle sider på hele sitet igennem, men søger ikke i sub-sites.
Avatar billede buck Nybegynder
14. februar 2005 - 13:09 #4
lukket