Avatar billede tulle123 Nybegynder
26. januar 2005 - 07:55 Der er 3 kommentarer

Photoalbum i Dreamweaver

Hej, i geniale mennesker.
Jeg er igang med at lave en hjemmeside hvori jeg gerne vil have et photoalbum, der viser billeder ex. som et slideshow eller på anden måde. jeg har erfaret at man kan gøre dette med fireworks 4, men det har jeg ikke og har ikke råd til at købe det. Er der nogen der har en anden måde at lave et sådan på eller ved hvor jeg kan få fat i programmet.
Håber virkelig nogen kan hjælpe.

Mvh

Natalie
Avatar billede food_life Nybegynder
26. januar 2005 - 08:05 #1
Jalbum kan vist og så er det gratis  www.jalbum.net
Avatar billede flintstone Novice
26. januar 2005 - 16:24 #2
Du kan downloade en trial af Fireworks MX 2004 på http://www.macromedia.com
Avatar billede jensjakobsen Nybegynder
13. februar 2005 - 23:26 #3
Du kan også finde såkaldte Dreamweaver Extensions - småprogrammer som udvider DW's funktionaliteter - her er én f.eks.: www.ilgiovine.com (picture gallery) Meget simpel og derfor osse noget begrænset - men den virker!