Avatar billede ellyodd Nybegynder
26. januar 2005 - 05:38 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Keder du dig? Så læs her!

Hej!

Talblindeforeningen har brug for et nyt logo og noget grafik til vores nye hjemmeside.

Hvis du har lyst til at lave det, linker vi selvfølgelig gerne til din side :)

Vi ønsker os puslespilsbrikker!

-I selve brikkerne skal der være TAL og tegn (spørgsmålstegn, +, -, x, og =).

-10-15 stykker i forskellige former, hvad du nu gider.

-Brikkerne skal være i forskellige størrelser - fra 40x40 pixel til 65x65.

-Baggrund skal være med farven med farven #0080B0 eller gennemsigtig hvis man kan det, det aner jeg intet om.

-Brikkerne skal være hvide med sort skrift. Skriften skal kunne ses.

Her; http://www26.brinkster.com/rebella/grafik.htm - kan du se hvad det er vi mener. Det skal dog ikke ligne dem på nogen måde, det er bare så du kan se ideen. Og bare ignorer teksten og titlerne.

Udover det, vil vi meget gerne have et logo til vores phpbb-forum, altså et billede på 200 pixel bredde og 91 pixel højde - og det skal bare være et billede med et mix af lidt af brikkerne.

Håber du har lyst, for vi er ikke gode til det her, og vi er 100% frivillige så vi har sgu ikke råd til at hyre en, hehe. Spørg alt det du vil. Skal helst være færdig i søndag den 30, men meget meget gerne før ;) :D

Mette
Avatar billede bill20 Nybegynder
26. januar 2005 - 11:54 #1
Avatar billede ellyodd Nybegynder
26. januar 2005 - 17:37 #2
Njaaaarh, vi havde nu mere tænkt at puslebrikkerne skulle være i forskellige former, og med flere tal og tegn. Og bare hænge løst. Er det noget du gider prøve igen?? :)

Med venlig hilsen,
Mette
Avatar billede weblex Nybegynder
26. januar 2005 - 20:27 #3
Avatar billede weblex Nybegynder
26. januar 2005 - 20:35 #4
Avatar billede ellyodd Nybegynder
26. januar 2005 - 21:08 #5
http://www.sitecenter.dk/weblex/upload/view_alone.nhtml?profile=upload&UID=10525 ser rigtig god ud! Og den vil vi meget gerne bruge HVIS du tilføjer tegn og tal på de brikker?

Den første du linker til kan vi ikke bruge, da vi ikke skal bruge et billede som det eksempel jeg linkede til - men 10-15 seperate billeder med hver deres brik. I forskellige størrelser - fra 40x40 pixel til 65x65 - og med samme baggrund & farver som dem du har lavet. Gider du lave det? For kan rigtig godt lide det du har lavet, det er tydeligt og pænt.

Mvh
Mette
Avatar billede weblex Nybegynder
27. januar 2005 - 20:08 #6
Jeg kigger på det - men først i morgen :o)
Avatar billede ellyodd Nybegynder
27. januar 2005 - 22:22 #7
Fedt :)
Avatar billede ellyodd Nybegynder
29. januar 2005 - 02:13 #9
Årh, tusind tak, det er bare skønt! Tænk at du gider :)

Har hugget alle billederne - sig endelig til hvis du vil have at vi linker til en hjemmeside du har lavet, eller lignende :)

TAK!!!
Avatar billede ellyodd Nybegynder
29. januar 2005 - 09:14 #10
(Så er de oppe - http://www.talblindhed.dk/ :)
Avatar billede weblex Nybegynder
29. januar 2005 - 09:58 #11
Du er hurtig c",)