Avatar billede clausga Nybegynder
25. januar 2005 - 23:51 Der er 1 kommentar

feedback på webshop løsning

Ønsker feedback på:

www.crtv.dk

det er en del af min fagprøve i den viksomhed hvor jeg arbejder i, vi vil nu satse på ehandel også... hvad kan jeg gøre bedre, og hvis der er noget i synes der er godt hører jeg da også gerne det :)
Avatar billede andersdp Nybegynder
26. januar 2005 - 00:07 #1
Siden fungerer jo fornuftigt som handels-site. Den fungerer som folk er vant til, og det burde ikke være et problem for den almindelige bruger at købe via siden.

Der er lige lidt med størrelsen på nogle thumbnails der skal rettes på http://www.crtv.dk/?m=butikken
En 4 stykker af dem fylder 500kb...

Designmæssigt kunne sitet da godt klare lidt mere kælen for detaljerne - bare for at gøre det lidt mere lækkert :) Men det er smag og behag, og i det store hele er det en fornuftig løsning du har lavet...