Avatar billede torben lind Forsker
25. januar 2005 - 20:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

opkobling til internet via usb port

jeg håber nogle har en god løsning på mit lille? problem.
når jeg starter win xp op og der laves forbindelse til internettet skriver min comp. at andre enheder bruger/spærre usb båndbredden luk alle enheder og fjern andre usb enheder.
efter et stykke tid skriver comp. vent imens modem justerer båndbredden.De fleste gange kommer jeg så på nettet når der er justeret båndbredde men mangen gange med forskellige hastigheder variererne fra 162 kbit til 1 mb der er min normale hastighed.
jeg har scanner der bruger usb port og digitalt kamera der også bruger usb port når jeg tilslutter til comp.
På forhånd tak
torben
Avatar billede bjuhl Nybegynder
26. januar 2005 - 12:05 #1
Køb et netkort....

Drop det usb fis
Avatar billede torben lind Forsker
27. juli 2007 - 20:18 #2
lukker grundet ingen hjælp