Avatar billede calo2 Nybegynder
25. januar 2005 - 12:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Links til Software virksomheder med omkring 100 ansatte

Hej!

Står med en skole opgave og skal beskrive en IT virksomhed som lever af at udvikle software.

Derfor mangler jeg nogle links til en virksomhed som udvikler software og har ca. 100 ansatte.

Håber der er nogen som kender sådan en/ flere virksomheder som passer kravene? Det ville hjælpe RIGTIG meget. Kender desværre ikke nogen selv:-(

På forhånd TAK for hjælpen!!!
Avatar billede areon Nybegynder
25. januar 2005 - 15:51 #1
Hejsa Calo.. :)

Jamen vi kan da starte med de mest gængse. :)

www.java.com (sun)www.sun.com
www.microsoft.com
www.ibm.com
www.ebay.com
www.hp.com
www.adobe.com
www.micromedia.com
Danske:
www.wm-data.dk
www.edbgruppen.dk
www.bec.dk
www.sap.dk (com)

Hvis du ønsker flere kan du jo lige skrive. :)
mvh
Avatar billede punnishment Nybegynder
25. januar 2005 - 23:55 #2
Avatar billede calo2 Nybegynder
26. januar 2005 - 09:07 #3
Tak, der er lidt at kigge på;-) Så kan jeg npk komme videre med min opgave. 1000 tak for div. links.
Avatar billede areon Nybegynder
26. januar 2005 - 11:55 #4
tak for pointzne, og held og lykke...
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. januar 2005 - 13:28 #5
skulle det være omkring 100 ansatte eller bare over ;) for en del af dem areon nævner har ihvertfald et par stykker flere end 100 ;)
Avatar billede calo2 Nybegynder
27. januar 2005 - 11:56 #6
Ja, det har jeg fundet ud af:-( Det skulle være med ca. 100 medarbejder