Avatar billede lenestampe Nybegynder
24. januar 2005 - 13:33 Der er 3 kommentarer

Ordlængde i dropdownmenu

Her er link til min dropdownmenu: http://www.ullerødskolen.dk/24jan.htm
http://www.ullerødskolen.dk/ulle.css
Problemet er at jeg har brug for 8 menupunkter i stedet for 5. Hvis jeg i stylesheeten gør width i div#menu li mindre f. eks. 100px hopper/flytter menulinjen sig under brug.
Jeg vil også gerne have centreret både menulinjen og selve ordene.
Avatar billede olebole Juniormester
24. januar 2005 - 16:34 #1
<ole>

Tag dig ikke af, hvordan sitet ser ud ... det er kun dig, der kikker på det  :)

Internettet er internationalt og tegnsættet, der bruges er derfor det internationalt standardiserede.
Bruges der f.eks. skandinaviske tegn i URL'er, kræver det af brugerne, de installerer speciel software for at kunne kalde siden.

Der findes ganske enkelt ikke meget bedre måde at sikre sig mod besøg, end ved at købe et domæne med skandinaviske tegn i  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede lenestampe Nybegynder
24. januar 2005 - 18:24 #2
Tak for tippet. Men hvis man kun satser på danske besøgende er det vel ok?
mvh Lene
Avatar billede roenving Novice
25. januar 2005 - 23:57 #3
Ja, med danske besøgende, som bruger Mozilla eller Mozilla FireFox !o]

IE forstår det kun, hvis man inden besøget (eller forsøget på det !-) har installeret en plug-in ...