Avatar billede m-a-r-s Nybegynder
22. januar 2005 - 13:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Point til Catbody

Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. januar 2005 - 13:14 #1
Mon ikke de stammer fra dette spørgsmål ?
http://www.eksperten.dk/spm/581840

Det må du desværre ikke idet max point for et enkelt spørgsmål er 200 point, så hvis du vil dele point er du nødt til at give 100 point til hver.

Sorry, men sådan er reglerne.
Avatar billede hcma Novice
22. januar 2005 - 13:49 #2
enig med tonnybrandt
m-a-r-s >>  du lægger bare selv et svar her og accepterer det så efterfølgende, så du kan få dine point tilbage.
Avatar billede m-a-r-s Nybegynder
22. januar 2005 - 15:05 #3
tak til TonnyBrandt - jeg var ikke ude på at bryde reglerne .... ville bare være rundhåndet.
Jeg lader dem dele - og snupper disse point retur.

Mvh Lars