Avatar billede zek Nybegynder
22. januar 2005 - 12:53 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Webbasert mail for IIS

Ja, som titel siger søger jeg en Webbasert mail for  iis den skal gerne være gratis..
Avatar billede leif Seniormester
22. januar 2005 - 12:59 #1
IIS er jo bare en webserver, men du leder efter en Mailserver eller er det en webmail så du kan tjecke din mail ?
Avatar billede bufferzone Praktikant
22. januar 2005 - 13:01 #2
Så skal du ud i at kode noget selv. normalt er det Outlook Web access og en exchangeserver der laver webmail med IIS
Avatar billede zek Nybegynder
22. januar 2005 - 13:02 #3
Jeg leder efter en mailserver, men har fundet et godt bud
http://www.squirrelmail.org/ <- gratis verison
SmartMax MailMax men det koster godt nok penge
Avatar billede zek Nybegynder
22. januar 2005 - 13:03 #4
Undskyld jeg fik mig formulert forkert jeg skal ikke bruge en Webmail tjekker, men en mailserver
Avatar billede leif Seniormester
22. januar 2005 - 13:08 #5
SquirrelMail er kun en Webmail og ikke en mailserver.

IceWarp skulle være god www.icewarp.us, ved ikke om den er gratis !
Avatar billede leif Seniormester
22. januar 2005 - 13:08 #6
Avatar billede leif Seniormester
22. januar 2005 - 13:09 #7
www.argosoft.com har en FreeWare udgave.
Avatar billede zek Nybegynder
22. januar 2005 - 13:11 #8
Ja, det var Webmail men jeg fandt selv svaret Squirrelmail.org så lukker tråden
Avatar billede zek Nybegynder
22. januar 2005 - 13:12 #9
Lukket
Avatar billede leif Seniormester
22. januar 2005 - 13:15 #10
Sorry, men er du klar over hvad det er du leder efter ? Det ene sted skriver du mailserver og det andet sted Webmail, jeg er forvirret.

En Webmail modtager ikke mails, men tjecker mail på en mailserver via en webbrowser.

En mailserver modtager mailsne så du kan tjecke dem via dit mailprogram eller en webmail.
Avatar billede zek Nybegynder
22. januar 2005 - 13:38 #11
Undskyld forviringenen leif.

Men det er webmail en webbasert mail-tjekker til at "kontroller" mailserveren
Avatar billede leif Seniormester
22. januar 2005 - 13:41 #12
Der er SquirrelMail et godt bud, bruger den selv.