Avatar billede phuong Nybegynder
22. januar 2005 - 12:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Validerings problemer

Hey,

Har lidt problemer med mine validerings kontroller, når jeg tester min siden lokalt virker alle mine valideringer som de skal, men når jeg sætter det op på mit websted, så er det som om mine valideringer aldrig bliver kørt, er der nogen som kan hjælpe mig?

Ps. benytter mig af programmet Visual Studio .NET 2003 (VB.net)

På forhånd tak
Avatar billede burningice Nybegynder
22. januar 2005 - 17:43 #1
har du sikret dig at der ligger en web_client-mappe på webhotellet?
Avatar billede phuong Nybegynder
22. januar 2005 - 18:39 #2
hmm det gør der ikke. Har lige oprettet et, men det virker stadig ikke. Og kan ikke finde den mappe i mit visual studio, projekt mappe ....
Avatar billede burningice Nybegynder
22. januar 2005 - 20:21 #3
det er en mappe der skal ligge der hvor dine aspx-filer ligger.

Mappen hedder helt præcist aspnet_client, inde i den er der en mappe der hedder system_web, og inde i den er der igen en undermappe der svarer til den version af .net du bruger, højst sandsynligt 1_1_4322
Avatar billede phuong Nybegynder
22. januar 2005 - 23:34 #4
og det er præcist rigtigt :D ... takker.. lægger du et svar..
Avatar billede burningice Nybegynder
23. januar 2005 - 00:43 #5
:) svar