Avatar billede blackie Nybegynder
22. januar 2005 - 12:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Jeg kan ikke finde mit spørgsmål

Jeg har på et tidligere tidspunkt fået hjælp herinde fra af en person, som hjalp mig med opsætning af IIS, men kan ikke finde mit spørgsmål. Han havde selv lavet en hjemmeside med en IIS guide på dansk. Jeg kan ikke finde den side og heller ej mit spørgsmål. Er der nogen som kende vedkomne eller kan hjælpe mig med at finde den guide.
Avatar billede summer Mester
22. januar 2005 - 12:50 #1
Det er sikkert denne http://www.eksperten.dk/spm/359184
Avatar billede blackie Nybegynder
22. januar 2005 - 12:54 #2
Tusind tak du er bare en skat :-} Lægger du et svar
Avatar billede bredker Nybegynder
22. januar 2005 - 14:23 #3
Avatar billede blackie Nybegynder
22. januar 2005 - 14:46 #4
Det ved jeg, jeg kunne bare ikke lige se den Hvad gør jeg? spørgsmålet relateret til iss, temmelig fantasiløs overskrift. :-[
Avatar billede summer Mester
22. januar 2005 - 20:02 #5
ok