Avatar billede jms_nork Nybegynder
22. januar 2005 - 01:39 Der er 1 kommentar

ADSL eller Kabel

Jeg skal have en ny internetopkobling og valget står mellem ADSL eller en Kabelforbindelse. Jeg regner med at hastigheden skal være 2048/512. Hvad skal jeg vælge ? Der skal ikke tages hensyn til prisen, men det vigtigste er at det kører godt. Der skal ikke være begrænsninger på trafik eller porte. Er der forskel på svartider for ADSL-modem og Kabelmodem ?
Avatar billede webdesigner Praktikant
22. januar 2005 - 06:01 #1
på adsl bruger de et speedsteam modem fra Simens . porte på TCP 25 og TCP 119 er lukkede men kan omgås...

kabel er jeg dig svar skyldig