Avatar billede 3z Nybegynder
21. januar 2005 - 15:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

200 for et link

Hej,

Jeg skal bruge et link til ToldSkat (eller andet officielt sted), hvor der står beskrevet reglerne omkring afgiften på import af TV apparater.

Der er vist nok 12,3% afgift på TV apparater, men kan sgu ikke finde et sted hvor det står beskrevet...

200 point til bedste link på denne dejlige fredag !
Avatar billede lightdesigner Nybegynder
21. januar 2005 - 16:13 #1
Avatar billede hcma Novice
21. januar 2005 - 16:38 #2
hop herind og klik dig frem
http://vita.toldskat.dk/vita.htm
Avatar billede hcma Novice
21. januar 2005 - 16:41 #3
tarifnr: 8528.xx.xx.xx

Men der er 14% told for varer importeret uden for EU; om der så også tilkommer punktafgift ved jeg ikke.