Avatar billede silke4ever Nybegynder
20. januar 2005 - 21:03 Der er 5 kommentarer

Server hosting

Hej

Jeg står og mangler en sponsor, som er interesseret i at sponsorere et webhotel i mod reklame.

I øjeblikket driver jeg to nyhedsmedier, som har brug for cirka 1 GB plads samt 250 MB mysql (fordelt over 10 databaser)

Hvis du er interesseret i sponsorer os, så kontakt os på Jesper@feltet.dk
Avatar billede superbent Nybegynder
20. januar 2005 - 22:26 #1
Hvor meget reklame har du på dit website? hvor mange besøgende har du unikke?
Avatar billede silke4ever Nybegynder
20. januar 2005 - 23:53 #2
Vi har flere reklamer på den ene site, som er www.feltet.dk og så har vi ingen på www.feltet.net (endnu)
Avatar billede silke4ever Nybegynder
20. januar 2005 - 23:54 #3
Nu starter cykelsæsonen og nu vil vi i følge chart komme op på 10-12.000, hvor mange der unikke kan jeg ikke umiddelbart sige, da det viser Chart tal ikke helt præcis.
Avatar billede silke4ever Nybegynder
20. januar 2005 - 23:59 #4
Nogen der hedder til firmaet http://www.canaca.com?
Avatar billede silke4ever Nybegynder
12. februar 2005 - 21:22 #5
Er der ikke nogle der har foreslå nogle seriøse webhosting firmaer - hvem har I gode erfaringer med?

Jeg har selv dårlig erfaringer med Web10.dk og Azero.dk