Avatar billede kimmys Nybegynder
20. januar 2005 - 18:57 Der er 37 kommentarer og
3 løsninger

Hjemmeside farve

Hej

Jeg har simpelthen prøvet så mange forskellige baggrunds farver til min nye hjemmeside, men kan ikke finde ud af hvilken der er bedst eller?? eller om jeg skal prøve nogle andre farver(desuden er jeg lidt farveblind, så for en sikkerheds skyld)
Men det eneste der er sikkert er at menuen skal være rød og selve siderne hvide!

Siden er ikke færdig lavet/designet.. så I skal mest se efter baggrundsfarven, men hvis I kan finde noget andet på siden, I synes der bør laves om eller hvis I har en kommentar, er det okay!

Her kommer de forskellige baggrundsfarver jeg har prøvet:

http://www.subir.frac.dk/index.php
http://www.subir.frac.dk/index2.php
http://www.subir.frac.dk/index3.php
http://www.subir.frac.dk/index4.php
http://www.subir.frac.dk/index6.php
http://www.subir.frac.dk/index7.php

bemærke at de 2 første sider har en hvid streg ned langs siden, kan nemmest ses oppe ved menuen, ved heller ikke om det ser godt ud..

Håber på noget gode svar!
Avatar billede weblex Nybegynder
20. januar 2005 - 19:11 #1
1´eren og 7´eren falder bedst i min smag. Og bedst med den hvide streg... :o)
Avatar billede kalp Novice
20. januar 2005 - 19:14 #2
Avatar billede goaul Praktikant
20. januar 2005 - 19:16 #3
2 og 3 er for røde for min smag, de øvrige er alle ok.
Avatar billede kimmys Nybegynder
20. januar 2005 - 19:30 #4
Okay.. synes også godt vi kan udelukke 2 og 3!
Avatar billede b_ball Nybegynder
20. januar 2005 - 20:38 #5
jeg er enig med kalp!
Avatar billede kimmys Nybegynder
20. januar 2005 - 22:59 #6
er der ikke flere der vil komme med deres mening.. og måske skrive lidt mere om hvorfor.. for jeg står sådan det samme sted som før! =(
Avatar billede kalp Novice
20. januar 2005 - 23:06 #7
Jeg synes det grå passer fint med resten af farvevalget... index7 der passer den blå farve slet ikke (synes jeg) så hellere finde en anden variant af den farve hvis du heller vil have den.. en mindre dyb en
Avatar billede kimmys Nybegynder
20. januar 2005 - 23:12 #8
Kalp: det eneste jeg ikke kan li' ved den grå er at hjemmesiden er en fest hjemmeside.. Det er en hjememside for mig og mine venner, med billeder fra vores fester og en masse andet sjovt..

Og synes den går gør siden lidt "kedelig" eller business agtig!
Avatar billede kalp Novice
20. januar 2005 - 23:15 #9
så prøv med index7 en anelse lysere blå farve
Avatar billede kimmys Nybegynder
20. januar 2005 - 23:25 #10
har lavet den.. men kan ikke logge på Frac.dk.. så kan ikke ligge den op :(
Avatar billede kalp Novice
20. januar 2005 - 23:27 #11
hehe upassende tidspunkt:) sig til når den er oppe så tager jeg et kig
Avatar billede kimmys Nybegynder
20. januar 2005 - 23:27 #12
og withehat.dk kan man heller ikke bruge for tiden.. :(
Avatar billede saucer Nybegynder
21. januar 2005 - 10:34 #13
Hej

Jeg synes at http://www.subir.frac.dk/index4.php ser mest
still ren ud. så hvis jeg var dig vil jeg arbejde vider med
design 4.
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
21. januar 2005 - 10:38 #14
Klart nr 4... den falder nok bedst i min smag. de andre flyder for meget ud i hinanden hvis du spørger mig

http://www.subir.frac.dk/index4.php
Avatar billede kimmys Nybegynder
21. januar 2005 - 14:15 #15
saucer og net-base.dk:
Som jeg også sagde til Kalp, det eneste jeg ikke kan li' ved den grå er at hjemmesiden er en fest hjemmeside. Og synes ikke der er så meget fest over grå. Men kan godt se det ser mere stilrent ud, men ved ikke hvor vigtigt det er når det er en fest hjemmeside og ikke en Firma hjemmeside?!

desværre kan jeg stadig ikke ligge den sidste side op jeg har lavet!
Avatar billede kalp Novice
21. januar 2005 - 14:18 #16
kimmys>> Husk på.. de kommer med deres mening:) hvis du slet ikke selv kan lide index4 burde du have givet os 2 valgmuligheder mellem 2 festlige designs som du selv synes nogenlunde om:)
Avatar billede kimmys Nybegynder
21. januar 2005 - 14:22 #17
=) ved det udemærket godt.. håber heller ikke at jeg kommer til at lyde som om jeg klager over jeres meninger.. ville bare gerne diskutere om "om man kan ha' en fest hjememside i grå" =) no hard feeling's
Avatar billede kalp Novice
21. januar 2005 - 14:26 #18
Det okay:) men du har ret.. grå virker måske lidt tørt når man skal have noget festligt.. hvad med en farve som denne?

#DDEEFF

lidt for stærk?

hvad med denne

#eef6fb

?
Avatar billede kimmys Nybegynder
21. januar 2005 - 14:30 #19
Kalp:
Synes de er for "baby blue"

Den test side om jeg har lavet, som ikke kan ligges op endnu, har #224762
Avatar billede kalp Novice
21. januar 2005 - 14:36 #20
ahh okay.. det selvfølgelig lidt svært præcist at se det for dig uden designet... hvordan ser det ud med #6451f ? enten ser det pænt ud eller hammergrimt:)
Avatar billede kimmys Nybegynder
21. januar 2005 - 14:38 #21
Arhhh.. det må blive det sidste!! hammergrimt =)

Ja det er meget svært uden design.. måske vi bare skulle vente til jeg kan ligge filerne op, så I kan se dem!
Avatar billede kalp Novice
21. januar 2005 - 14:40 #22
hehe okay .. godt gættet;)
Sidste bud uden designet.. angående index4.. prøv at ændre farven til denne 708090 og se om det ikke er mere "party" agtigt
Avatar billede kimmys Nybegynder
21. januar 2005 - 14:57 #23
Kalp:
Jo den er faktsik ikke så dum igen..
Avatar billede genvej Nybegynder
23. januar 2005 - 12:45 #24
serveren nede??... jeg kan ikke se sites
Avatar billede weblex Nybegynder
23. januar 2005 - 13:43 #25
www.frac.dk er nede :o(
Avatar billede kimmys Nybegynder
23. januar 2005 - 16:30 #26
Ja.. den er nede... Lidt surt.. men håber de finder ud af noget i morgen!
Avatar billede genvej Nybegynder
27. januar 2005 - 13:00 #27
kimmy... nu er jeg virkelig dårlig til design og mangler noget inspiration og husker at din side var rigtig flot... kan du ikke sende mig html og et skærmdump som jeg må kigge på??
Avatar billede kimmys Nybegynder
27. januar 2005 - 18:02 #28
jo.. du kan give mig din mail..

så kan du også se hvordan designet af denne side er blevet!
Avatar billede genvej Nybegynder
27. januar 2005 - 22:08 #29
genvej1@hotmail.com

jeg takker mange gange!!
Avatar billede kimmys Nybegynder
01. februar 2005 - 22:46 #30
Jeg har fundet farven til hjemmesiden, tak til Kalp! Men vil gerne ha' svar fra Kalp, weblex, goaul..

Demo af hjemmesiden kan ses på
http://subir.users.whitehat.dk/CH/index.php

indtil vores egen server kommer op! =) www.haddaway.dk

Men ellers tak for hjælpen til alle I andere!
Avatar billede kalp Novice
01. februar 2005 - 22:48 #31
Du får et svar her:) Og den nye farve er helt klart pænere en den du oprindelig ville have valgt!:)
Avatar billede kimmys Nybegynder
01. februar 2005 - 22:50 #32
Ja, synes også de hænger godt sammen nu! =)
Avatar billede weblex Nybegynder
02. februar 2005 - 06:34 #33
Og svar herfra - jeg synes du har fundet frem til et godt reultat c",)
Avatar billede goaul Praktikant
07. februar 2005 - 22:17 #34
:-)
Avatar billede goaul Praktikant
07. februar 2005 - 22:19 #35
Kan desværre ikke se hvad du nåede frem til.
Avatar billede kimmys Nybegynder
08. februar 2005 - 02:52 #36
he he sorry.. slettede CH mappen..

http://subir.users.whitehat.dk/index.php

så har du også muligheden
Avatar billede saucer Nybegynder
08. februar 2005 - 08:29 #37
Hvorfor er mit svar blivet afvist ??
Avatar billede kimmys Nybegynder
08. februar 2005 - 12:58 #38
Ved det faktsik ikke sauser.. det må være en fejl..
Avatar billede goaul Praktikant
08. februar 2005 - 16:32 #39
Ser godt ud kimmys, og tak for point.

Man fatter ikke meget af det der står på siden, sandsynligvis et eller andet aliensprog *GG*
Avatar billede kimmys Nybegynder
08. februar 2005 - 18:08 #40
he he arrrhh.. det er latin! Men mange tak! =)