Avatar billede thuka Nybegynder
20. januar 2005 - 18:27 Der er 5 kommentarer

Arrownet - Enorm svar tider?

Nu har jeg haft arrownet i knap 2 år, jeg har en 1024/512 linje som køre optimalt i dagtimerne (07-16.30), men når det går hen efter 16.30 får jeg enorme svar tider når jeg f.eks. spiller cs og andre online spil. Mine svar tider til ventrilo osv er også enorme. Jeg downloader og uploader som jeg skal konstant ~120/~60 kb/sek.
Jeg har ringet til arrownet for at høre hvad problemt var, men fik fat i en it supporter som ikke var så skarp som gav mig det råd at bytte mit Ny indkøbte geforce fx 5900 ud, da han mente det var onboard og ikke kunne trække en 1mbit forbindelse. det er jo en skandale at have sådan en rådgiver mand :), men som fortalt før har jeg meget lange svar tider når jeg pinger forskellige servere ved aften tid. Det er ikke min computer det er galt med da den køre fint når jeg er over ved en ven eller til lan. Der er ikke andre i jelling som jeg lige har snakket med som har disse problemer, så jeg forstår ikke hvor fejlen ligger.
Nogen der ved hvad jeg kan gøre ved problemet? og om jeg kan gøre noget, hvad skal jeg sige til arrownet der er galt?

Håber i kan hjælpe mig for jeg betaler for en 1024/512 som køre som det 24/7 og som ikke pinger som en 56k.
Avatar billede bjuhl Nybegynder
20. januar 2005 - 21:25 #1
Sådan er Arrownet.

Hvis du vil være sikker på din båndbredde, skal du have ADSL
Avatar billede lonze Nybegynder
21. januar 2005 - 13:03 #2
Jeg kender også folk der har haft problemer med deres ping når de spiller cs. tror generalt at arrownet ikke helt ved hvad deres problem er. hvis de ikke kan forklare dig hvad der er galt ville jeg finde en ny udbyder. det har dem jeg kender gjort.
Avatar billede svdo Nybegynder
07. februar 2005 - 22:56 #3
Sådan er Arrownet IKKE
Mht ADSL kan du jo købe en tilsvarende forbindelse til den dobbelte pris???!!!!
TDC tillader jo mange udbydere at bruge deres net.
Arrownet har faktisk egen backbone i landet og dermed i stand til at udbyde et billigere og garanteret produkt " Quality of Service"
Såfremt du har problemer kan du henvende dig til din forening for at søge hjælp der.
Vi har i Jelling netop Ø-opdelt byen med henblik på modtagelse af en ny og større server CMTS.
mvh
S.Donby
Formand
Jelling Antenneforening
Avatar billede bjuhl Nybegynder
08. februar 2005 - 16:58 #4
Tro mig, hvis du har en TDC ADSL 512/512 f.eks. så har du den båndbredde hele tiden.
Avatar billede thuka Nybegynder
21. februar 2005 - 07:28 #5
bjuhl, jeg har den båndbrede jeg skal have, ingen problem der. Det er blot svartiderne som ikke helt er tip top