Avatar billede narkona Praktikant
20. januar 2005 - 02:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

GIT med Cybercity som internetudbyder

Jeg har hentet GIT (gamers internet tunnel) og før brugt det uden problemer (havde dengang Stofanet). men nu har jeg cybercity og jeg kan ikke agere som HOST. dvs de andre kan ikke finde mig når vi skal spille.

vi har slået alt fra af antivirus/firewall og har kun git kørende og har sat det op som dengang det virkede. men der er bare ikke hul igennem.

det må være noget med CC routeren der skal ændres.
Jeg giver 100point til personen som kan komme med en udførlig forklaring til hvad jeg skal gøre så det virker.
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2005 - 07:04 #1
Hvilken router har du, og hvilken port kører GIT på?
Avatar billede bjuhl Nybegynder
20. januar 2005 - 09:48 #2
Ja, der skal selvfølgelig åbnes for de rigtige porte i CC Routeren, ellers vil det aldrig komme til at virke.
Dengang du havde stofa fik du jo ikke en Router med, derfor virkede det bare dengang.
Avatar billede narkona Praktikant
20. januar 2005 - 18:32 #3
hvordan finder jeg ud af hvilken port git kører på?
http://www.morpheussoftware.net/git/ derinde er et forum hvor jeg formoder at dem med snilde kan finde en løsning til hvad der skal ændres.
jeg har en Zyxel prestige 650r-31 (formoder det er ganske standart)
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2005 - 18:50 #4
Avatar billede narkona Praktikant
27. januar 2005 - 17:56 #5
jeg skal lige teste her i næste uge, kommer snart med feedback+point
Avatar billede narkona Praktikant
24. marts 2005 - 12:24 #6
kom med nogle svar så jeg kan give point
Avatar billede narkona Praktikant
17. april 2005 - 16:42 #7
ingen svar så jeg stopper spørgsmål og trækker point tilbage