Avatar billede carl_erik Nybegynder
19. januar 2005 - 22:39 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

kjemi og word

Jeg vil ha slik at jeg skriver
SO2(øverst)3(nederst)

Slik at det blir et to tall OPPå 3-tallet...

hvordan gjør jeg det...jeg får det kun til å bli space imellom...jeg får til å lage de små og oppe og nede...men ikke over/under..
noen som vet?
Avatar billede mugs Novice
19. januar 2005 - 22:42 #1
http://eksperten.dk/spm/267951
Se erikjuul's kommentar
Avatar billede mugs Novice
19. januar 2005 - 22:43 #2
eller:

Anvende sænket skrift (med automatisk afstandsudmåling)CTRL+LIGHEDSTEGN
Anvende hævet skrift (med automatisk afstandsudmåling)CTRL+PLUSTEGN
Avatar billede levich Nybegynder
20. januar 2005 - 00:21 #3
Jeg har Word 2003 og der plejer jeg at kunne bruge de tastekombinationer, som mugs beskriver. Men jeg har for nyligt lavet en opdatering af MS Office pakken, idet jeg har brugt det link, der er på Windows Update hjemmesiden. Nu virker tastekombinationen kun for hævet skrift, mens sænket skrift er blevet til CRTL + SHIFT + LIGHEDSTEGN. Meget mystisk. Og desværre kan jeg ikke finde ud af at lave det tilbage.
Avatar billede levich Nybegynder
20. januar 2005 - 00:27 #4
Har fundet ud af det: Vælg i menuen funktioner -> tilpas -> tastatur, her vælges den ønskede kommando og der tildeles en tastakombination til den.
Avatar billede mugs Novice
20. januar 2005 - 05:40 #5
Godt dit problem blev løst. Er du venlig at afslutte spørgsmålet. Du kan selv lægge et svar og acceptere dette, så får du dine point igen.
Avatar billede levich Nybegynder
20. januar 2005 - 10:29 #6
Ikke mig der oprettede spørgsmålet. Jeg beskrev blot, at problemet også opstod hos mig. Men derfor kan jeg jo godt smide et svar, det kan jo være at carl_erik kan bruge mine kommentarer til noget.
Avatar billede mugs Novice
20. januar 2005 - 10:50 #7
;o)