Avatar billede xbobby Nybegynder
19. januar 2005 - 11:33 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Permission i Dreamweaver

Hej med jer.

Jeg har brug for at lave permission på en fil i Dreamweaver MX med CHMOD 777. Hvordan gør jeg det step by step?

En forklaring til Dreamweaver MX 2004 er også okay.

Hvad siger eksperterne?
Avatar billede levich Nybegynder
19. januar 2005 - 11:47 #1
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
19. januar 2005 - 11:47 #2
Følg links i næstsidste indlæg i denne tråd: http://www.eksperten.dk/spm/564163 Du har nemlig brug for en extension i DW for at kunne sætte permissions... :)
Avatar billede xbobby Nybegynder
19. januar 2005 - 13:10 #3
Tak for begge svarene. Det var lige hvad jeg skal bruge. Jeg kan ikke sige at det ene svar er bedre end det andet, så I kommer til at de 60 point.