Avatar billede alexisius Nybegynder
18. januar 2005 - 19:36 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

Fejl iwinword

jeg får en fejlmeddelelse der hedder"Winword Fejl i mso9DLL" når jeg går ind og prøver at arbejde med gitter. Så står der jeg skal lukke og genstarte men det hjælper ikke. Er der nogen hjælp at få.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
18. januar 2005 - 20:30 #1
Generelt: Hvilken version ?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
18. januar 2005 - 20:51 #2
måske vil det hjælpe at hente en nye >> http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?mso9
Avatar billede alexisius Nybegynder
18. januar 2005 - 20:51 #3
Office 2000.  Word.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
18. januar 2005 - 21:00 #4
måske dette er løsningen..?
http://www.kbalertz.com/kb_Q326510.aspx
ellers er der en masser løsninger på problemer omkring den fi hel >>
http://www.kbalertz.com/sresults.aspx?sw=mso9.dll&st=1

tillader mig at svare, kan du ikke bruge det til noget, så ignorer blot mit svar..O)
Avatar billede alexisius Nybegynder
18. januar 2005 - 21:35 #5
jeg har problemer med at acceptere
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
18. januar 2005 - 21:45 #6
marker navnet..(påden der kom med en løsning).. og derefter tryk, accepter.O)
Avatar billede alexisius Nybegynder
19. januar 2005 - 09:21 #7
tak for hjælpen .filen har jeg fået fat i,men nu kan jeg ikke finde ud af at sætte den ind??? kan du hjælpe med det.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
19. januar 2005 - 10:08 #8
prøv at søge efter den, vis der ikke kommer noget resultat, så åben en mappe.. gå i funktioner/mappe-indstillinger/vis, og sæt flueben i hvis system filer, skjulte, fjern fluebenet i skjul beskyttede system filer m.m..
Avatar billede alexisius Nybegynder
19. januar 2005 - 16:28 #9
Det prøver jeg,men nu har jeg markeret og trykket accepter men jeg kan stadig ikke sende Point???
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
19. januar 2005 - 16:51 #10
.. prøv igen..?
Avatar billede alexisius Nybegynder
19. januar 2005 - 20:45 #11
skal du ikke svare før jeg kan sende i stedet for at acceptere?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
19. januar 2005 - 21:14 #12
har svaret, men gør det gerne igen..:O)
ha´en go´ aften.
Avatar billede alexisius Nybegynder
20. januar 2005 - 09:49 #13
jeg ved ikke hvad jeg gør forkert men sende point det kan jeg åbenbart ikke .
jeg har markeret dit svar og accepteret men der sker ikke noget???
hilsen alex
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
20. januar 2005 - 19:11 #14
prøv selv at lægge et svar, og marker begge navne..?
Avatar billede alexisius Nybegynder
20. januar 2005 - 22:41 #15
jeg prøver
Avatar billede alexisius Nybegynder
20. januar 2005 - 22:46 #16
hej der lykkedes det!!!!1