Avatar billede pctiger Nybegynder
18. januar 2005 - 15:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Restore af data til ipaq2200

Hej
Jeg tager først et total backup af min ipaq 2200, hvor jeg gemmer til mit SD ram (512mb). Alt går ok.
Jeg laver en kold-start af min ipaq. Alt går godt.
Jeg restore nu data fra SD ram. Alt går godt.
Laver et reset af ipaq.......
Den starter op, men kommer ikke viderer end HP's opstart billede. Får altså ikke windows ce at se - kun HP "load" skærmbillede som er færdig.
Hjælp............
Mvh/PCtiger
Avatar billede leifleif Nybegynder
18. januar 2005 - 16:00 #1
Du skal lige huske at at vælge Danish i din Regional setting (Settings /System) inden du restorer. Så skal du bare se ...

Mvh/Leif b.
Avatar billede pctiger Nybegynder
19. januar 2005 - 16:35 #2
Hej leifleif
Har prøvet at sætte Danish Regional setting til Danish før jeg restore. Starter med koldstart. Sætter den til danish, kl. og dato. Laver restore og det ser godt ud. Laver en reset, hvorefter den hænger i Hp Ipaq logoet (dem har afsluttet "indlæsningen" men kommer ikke videre.

Hjælp.......:-(

Mvh/PCtiger
Avatar billede leifleif Nybegynder
20. januar 2005 - 09:51 #3
Da jeg går ud fra at du allerede har prøvet adskillige gange (Det er jo Windows)har jeg desværre ikke flere brugelige forslag. Jeg går da udfra at du med "koldstart" mener en "hard reset", der skulle svare til, at man fjerner batteriet i nogle timer, indtil det lille batteri også mister strømmen. Når det store batteri sættes i igen, skulle dyret jo være helt som født på ny, og kun indeholde de programmer, der ligger i den permanente hukommelse (ROM).

Beklager, ikke har kunnet hjælpe bedre
Leif B.
Avatar billede pctiger Nybegynder
20. januar 2005 - 12:55 #4
HEj Leif

Ok. Jeg lukker sagen da der ikke er kommet flere henvendelser. Ved ikke hvad jeg skal - nogle må da ha prøvet at tage en kopi af deres PDA og så forsøgt et restore !

Mvh/PCtiger (Jens)
Avatar billede leifleif Nybegynder
20. januar 2005 - 13:02 #5
Ja, da. Det har jeg gjort flere gange uden de problemer du nævner.
Held og lykke.

mvh/leif b.