Avatar billede steench Nybegynder
18. januar 2005 - 12:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Overføre data fra egen sql 2000 til www sql 2000 vha. stored proc

Hej

Jeg plukker data ud fra en sql 2000 database, vasker dem og lægger dem i en database hvor data skal overføres til en www sql 2000 database.

Jeg kan godt slette tabellerne på fjerndatabasen og kopiere nye tabeller over fra enterprise manageren.
Men......jeg har brug for at, kunne gøre det samme vis en stored procedure.

Kan nogen hjælpe mig i gang ?
Avatar billede steench Nybegynder
18. januar 2005 - 12:25 #1
Rettelse i sidste linie :
Men......jeg har brug for at, kunne gøre det samme via en stored procedure.
Avatar billede lorentsnv Nybegynder
18. januar 2005 - 12:45 #2
Hvis du kan tilgå din www sql 2000 database med Enterprise Mangaer, kan du vel også sette op en Linked Server eller Remote Server(under security i Enterprise Manager), og da kan du lave en stored procedure der kopierer data fra en tabel på den ene server over til en tabel på den anden server.