Avatar billede amd Nybegynder
17. januar 2005 - 16:17 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Gratis ikoner/Smileys

Hej...
Hentede engang en pakke med gratis smileys, ikoner med mere..
Nogle der ved hvor man kan finde den slags nu? Synes ikk det er så nemt at finde.... Takker ;)
Avatar billede stone Forsker
17. januar 2005 - 17:11 #1
Avatar billede stone Forsker
17. januar 2005 - 17:15 #2
Avatar billede majsmarken Nybegynder
17. januar 2005 - 17:57 #3
Pas på med at bruge denne [MyWebSearch] som er med i http://www.smileycentral.com/?partner=ZNxdm414 - jeg oplever masser af Spyware 'snavs' pga den !!!
Avatar billede triple-x Nybegynder
17. januar 2005 - 22:42 #4
ja ligesom majsmarken så kan jeg ikke anbefale smileycentral. det resulterede i kærestens computer gik helt agurk.
Avatar billede stone Forsker
17. januar 2005 - 22:46 #5
ok....så afviser du bare mit svar "amd"
Avatar billede majsmarken Nybegynder
18. januar 2005 - 07:25 #6
... sådan er det for alle/mange/en del/nogle "Add-On" pakker til M$ programmer. Som brugerene bliver "lokket" til at bruge - hvorefter næste step er en HiJackThis log!!!
Avatar billede majsmarken Nybegynder
18. januar 2005 - 07:31 #8
... se det ka' man jo godt hvis det bare er 'løse' grafikfiler som sit normale program bare kan importere/bruge...
Også til Websider...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
23. januar 2005 - 19:57 #9
<amd>: hvad fik du ud af dette ???
Avatar billede amd Nybegynder
24. januar 2005 - 11:22 #10
Undskyld! Har en tendens til at glemme spøgsmålne.
Jamen vi har fået hvad vi skal bruge, så hvem føler sig berettiget til points?

/Amd
Avatar billede net-city Nybegynder
30. januar 2005 - 00:21 #11
Ja, du har jo oprettet spørgsmålet, og vi har givet dig svar.. SÅ skal du ikke komme et par dage efter og sige du har fundet det.

// netcity
Avatar billede stone Forsker
30. januar 2005 - 00:39 #12
hvem der skal have point er helt din vurdering, det er den som har løst dit spørgsmål tilfredsstillende.
//stone