Avatar billede norbert Nybegynder
17. januar 2005 - 13:15 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Angående spørgsmål om artikel

Hej med jer.
Jeg kan se, at co-admin har lukket en tråd, som Net-base havde åbnet for diskussion ang. hans artikel Gratis Ringetoner ....
Under artiklen er der mulighed for at oprette spørgsmål omkring artiklen, men alligevel lukker I tråden og kalder det reklame. Hans tråd er jo oprettet ud fra den artikel. Er det kun os andre, der må åbne sådan en tråd og ikke artiklens ejermand, eller hvordan skal det forståes? For så vil jeg da oprette en ny tråd, så Net-base kan ytre sig som han vil.
Norbert :-)
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. januar 2005 - 13:40 #1
Det er en diskussion der er taget op med admin. Jeg har også fået lukket spørgsmål hvor jeg gjorde opmærksom på kritiske ændringer til en artikel jeg har skrevet, så alle de brugere der har betalt for artiklen kunne gå tilbage til den og læse det nye afsnit. Coadmin er opmærksom på problemet og vil tage det videre i systemet som jeg forståd det
Avatar billede norbert Nybegynder
17. januar 2005 - 13:44 #2
Det er ihvertfald ikke særlig smart, at man under artiklen giver en mulighed for at oprette spørgsmål ang. artiklen, og når så man gør det, bliver den lukket :-)
Og reklame - nå ja - så længe reklamen gælder E og ikke andre fora, gør det vel heller ikke noget. Hvis jeg smider et link - f.eks. her - til et andet spørgsmål eller til en artikel her på E, er det så også reklame?
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. januar 2005 - 14:22 #3
Som alt (meget) andet er det et tolkningsspørgsmål. Hvis jeg laver et spørgsmål hvor jeg skriver "Læs min artikel XXXX" og så henviser til en artikel er det rekleme, helt klart, Men hvad hvis jeg laver et spørgsmål hvor jeg skriver " min artikel xxxxx er blevet ændret væsentligt og alle der har købt den bedes læse igen" er det så reklame? det erdet vel, men alligevel ikke helt. Mit pro0blem kunne løses hvis dertil artiklerne blev koblet et system ligesom til spørgsmålene hvor alle der havde købt, fik en mail når forfatteren ændrede noget ved artiklen
Avatar billede norbert Nybegynder
17. januar 2005 - 14:29 #4
Jeg synes bare ikke, problemet er så stort, så længe det er på E. Det er jo som hvis man er derhjemme og man spørger, hvor sukkeret står. Så må et link til en "fremmed" hjemmeside jo også være reklame. Nu har jeg jo med stor glæde læst nogle af dine artikler, men hvis jeg havde et spørgsmål ang. noget af det du har skrevet, er jeg jo nødt til at henvise til det, du har skrevet. Eller du f.eks. skriver: det har jeg beskrevet i artikel xxx. Det er jo mange gange henvisninger og efter min mening ikke reklame. Men selvfølgelig, hvis man skriver: Læs min artikel og bliv et bedre menneske - så er det reklame :-)
Avatar billede norbert Nybegynder
17. januar 2005 - 14:46 #5
Og du har naturligvis ret i, at hvis man ændrer sin artikel, skal man have en mulighed for, at dem, der har betalt for varen, får en mulighed for at få at vide, at artiklen er ændret. Men jeg synes også man skal have en mulighed for f.eks. at forsvare sig over for anmeldelserne af artiklerne, som jeg kunne forstå, det var det, Net-base ville med sin tråd. Som det er nu, er man nødt til at spamme sin egen artikel og dermed forringe den. Og det tjener intet formål.
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. januar 2005 - 14:51 #6
Jeg vil ikke kommentere folks bedømmelser at mine artikler, de har ret til at have deres mening selvom jeg ikke er enig i den. Jeg ville gerne kune besvare de spørgsmål der kommer i kommentarene og jeg ville gerne kunne fortælle dem der har købt artiklerne at derer noget nyt at komme efter.
Avatar billede norbert Nybegynder
17. januar 2005 - 14:53 #7
Selvfølgelig - og det faktisk også det, jeg mener :-)
Avatar billede norbert Nybegynder
07. februar 2005 - 19:49 #8
Lukker...