Avatar billede xy Nybegynder
17. januar 2005 - 13:05 Der er 11 kommentarer og
3 løsninger

Jeg kan ikke afstille Norton Internet Security

Har prøvet flere gange at afinstallere Norton Security, men der bliver en rest liggede af programmet som gør at jeg heller ikke kan afinstallerre liveupdate og blokererer for nye installatiloner af andre firewalls. Hvis nogen ved hvordan jeg kan få Security helt væk vil jeg gerne høre om det.

Venlig hilsen
xy
Avatar billede triple-x Nybegynder
17. januar 2005 - 13:11 #1
Avatar billede triple-x Nybegynder
17. januar 2005 - 13:13 #2
http://eksperten.dk/spm/546442 her er også lidt
Avatar billede xy Nybegynder
17. januar 2005 - 22:15 #3
Det er en NIS 2004 udgave jeg har, og derfor har jeg valgt at beholde den et stykke tid endnu. Det bliver nok nødvendigt at slette min Ghost 2003 også kan jeg forstå på de kommentarer jeg har fået, hvis jeg skal have en ny NIS 2005 installeret. Jeg er glad for Ghost og har ikke for tiden energi til at slette hver enkelt værdi i Regedit manuelt
Avatar billede xy Nybegynder
20. januar 2005 - 08:16 #4
Det er nu lykkedes at afinstallere NIS 2004 ved først at kører en trial version af Norton 2005 ind først. Derefter var der ingen problemer med at fjerne NIS 2004 og Norton 2005 bagefter. Så var computeren klar til den nye version af NIS 2005
Avatar billede triple-x Nybegynder
20. januar 2005 - 14:25 #5
så smider du bare selv et svar og acceptere det.
rart at høre du kom af med det.
Avatar billede xy Nybegynder
20. januar 2005 - 14:48 #6
Tak til Triple-x for hjælpen. Den gjorde mig klogere og redskaberne og den nye viden kan jeg nemt få brug for senere

Hilsen xy
Avatar billede triple-x Nybegynder
20. januar 2005 - 15:00 #7
husk at lukke ved at smide et svar selv og accepter :)

og det var så lidt
Avatar billede xy Nybegynder
20. januar 2005 - 17:30 #8
Jeg er ny her og vil gerne lukke denne tråd, men den melder fejl i mine oplysninger hvis jeg trykker på afmeld, så nu ved jeg ikke hvordan man lukker tråden
Avatar billede triple-x Nybegynder
20. januar 2005 - 17:33 #9
det er helt iorden.
Du skal ikke afmelde tråden. du skal ovre i siden vælge den boks der hedder svar. lige under kommentar.
når du har postet et indlæg med den markeret så vil du se at dit navn vil optræde i bunden og du vil her kunne markere det og trykke godkend.

Hvis flere mennesker skal have point beder du dem alle ligge et svar og markere alle navne før du trykker accepter.
Avatar billede xy Nybegynder
20. januar 2005 - 18:28 #10
Problemet er nu løst med med hjælp fra triple-x
Avatar billede xy Nybegynder
20. januar 2005 - 18:32 #11
Det var meningen at triple -x skulle have point men jeg læste ikke hans svar helt igennem før jeg trykkede på accepter. Derfor vil jeg gerne have hans navn så jeg markere det før jeg trykker accepter
Avatar billede triple-x Nybegynder
20. januar 2005 - 18:34 #12
okay så får du da bare lige et svar fra mig.
Avatar billede triple-x Nybegynder
20. januar 2005 - 18:34 #13
så burde du kunne se begge navne i en boks ?

Så markere du bare den person du mener skal have point og trykker acceptere. Og hvis der er flere i et spørgsmål så markere du flere navne
Avatar billede triple-x Nybegynder
20. januar 2005 - 18:58 #14
fint :) det gik jo smerte frit. og jeg takker mange gange for point.