Avatar billede lojmann Nybegynder
16. januar 2005 - 18:43 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hvad mener i det er værd

Hej folkens,

Hvad mener i det er værd?
Et site hvor man kan stemme på websites (hot or not konceptet).
Siden er oppe at køre men der er ikke meget trafik på den pt. grunden der ikke har været tid til at promovere den.

Et par af de funktioner der er listet herunder:
1. Opret profil (administrer profil, rediger, slet ol.)
2. Tilføje flere websites, reset point på egne sites og gøre dem inaktive/aktive
3. Stemme en gang på alle websider (hvis site nulstilles kan man ehrefter stemme på det igen)
4. Se Thumbs (opdateres automatisk vha ekstern service = minimal udgift!) af websider som er tilmeldt
5. Internt kommentar system,så man kan give et site en kommentar
6. Advanceret administrations modul, hvor du kan slette, aktivere, inaktivere, redigere ol. alle profiler på siden. Mulighed for at lave liste over dem som har tilmeldt sig nyhedsbrev
7. Admin: Mulighed for at se alle afgivet stemmer via advanceret logging system på siden

Der er massere af funktioner og en stor mulighed i sådan side.

Siden sælges med domæne (.dk domæne), kode (php/mysql) samt data. Dvs. sitet overtages og alle rettigheder overdrages til en evt. ny ejer.

Hvad kan man mon tillade sig at tage for sådan et site?

Enest grund til at det evt. skal sælges, er manglene tid og mulighed for at drifte og vedligeholde sitet.

Der er ikke hosting med, det må køber selv stå for!

Hvad mener i sådan noget evt. kunne indbringe? Systemet er dansk, men kan nemt laves om til feks. at være multi language og al kode er skrevet struktureret og med massere af kommentar, så det skulle være nemt at kode videre på det hvis man ønsker det.

Lad mig høre hvad i syntes!

/Thomas
Avatar billede ibleif Nybegynder
16. januar 2005 - 18:47 #1
Er der en speciel grund til, at du ikke ligger et link med?

Kunne da være spændende at se det også.

// Ibleif
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
16. januar 2005 - 18:49 #2
På trods af sikkert gode intentioner, tror jeg nemt du kan risikere at det bliver kategoriseret som "traffic exchange" - hvilket ofte betyder lav værdi og useriøst publikum.
Avatar billede lojmann Nybegynder
16. januar 2005 - 19:02 #3
ibleif: Vil ikke linke til det, da det ikke er sikkert det skal sælges. Og i så fald vil jeg nødig resiker at nogle måske tolker det som reklame ol.

jakobsynder: Hvad mener du? At sådan et site hvor man skal stemme på andres site vil blive kategoriseret som "traffic exchange" sider?
Vores intentioner er i al fald ikke sådan side, men naturligvis kan folk tro hvad de vil og tolke det som de nu mener er korrekt. Men mener du at sådan et site ikke er til at sælge pga. "mande" vil tolke det som om man prøver at lave noget snyd?

/T
Avatar billede ibleif Nybegynder
16. januar 2005 - 19:04 #4
well - jeg er blevet nysgerrig efter at se det, så måske du vil sende mig et link til min email så? ibleif [@] hotmail . com ??

// Ibleif
Avatar billede lojmann Nybegynder
16. januar 2005 - 19:08 #5
ibleif: Jeg har sendt det til dig pr. mail :)
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
16. januar 2005 - 19:09 #6
Det var på ingen måde ment som kritik, tværtimod synes jeg idéen er god.

Jeg vil tro det afhænger meget af hvordan du i første omgang markedsfører systemet.
Spendér eventuelt lidt ekstra penge på at få nogle flotte kampagner ud på nogle seriøse sider, istedet for at have en række "lalle"-bannere i rotation blandt amatører.

Og hvis du sørger for, at det er ligeså interessant for ikke-webmastere, som det er for webmastere, at oprette en profil og deltage, kan du sikkert komme ud på den rigtige side.

Men min pointe er, at du nok skal lægge en indsats i det, for at det ikke bliver sat i bås med f.eks. "traffic exchange". Du vil utvivlsomt kunne indbringe en markant større mængde penge, ved eventuelt salg, hvis det i forvejen er etableret med en seriøs brugergruppe.
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
16. januar 2005 - 19:11 #7
Jeg vil i øvrigt også meget gerne se det, så hvis du ligeledes vil sende mig et link her: jakobsynder[SNABELA]hotmail[PUNKTUM]com - Så vil jeg blive glad :)
Avatar billede lojmann Nybegynder
16. januar 2005 - 19:18 #8
Så er det også sendt til dig :)
Avatar billede roscoe27 Nybegynder
17. januar 2005 - 13:08 #9
Jeg vil da også gerne se siden live. Vil du sende linket til
claus(SNABELA)solutions2buy.dk
Avatar billede lojmann Nybegynder
02. marts 2005 - 13:34 #10
ibleif, jakobsnyd og roscoe27 - hvis i svare deler jeg point ud! :)
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
02. marts 2005 - 13:39 #11
Behold dem bare selv :)
Avatar billede lojmann Nybegynder
18. maj 2005 - 15:03 #12
lukker