Avatar billede rudidanmark Nybegynder
16. januar 2005 - 16:40 Der er 1 kommentar

JBoss 3.2.3 Windows service

Hejsan!
Jeg har et problem med at få en Jboss 3.2.3 server til at køre som Windows service. Jeg ramler hele tiden ind i den exception som står nedenunder, når jeg bruger javaservice.exe til at starte serveren med. Serveren virker fint i alm. win32 mode.

Er der nogen som ved hvad problemer helt præcis skyldes og hvordan det kan løses?

Er der nogen som ved hvordan man slår single sign-on fra på denne jboss? Har kigget i server.xml og jboss-service.xml, men der er intet slået til.

17:07:41,279 INFO  [EjbModule] Started
jboss.j2ee:module=neupart-sa-ejb.jar,service=EjbModule
17:07:41,279 INFO  [EJBDeployer] Deployed:
file:/C:/sa-140-tomcat/server/default/tmp/deploy/tmp40538neupart-sa.ear-contents/neupart-sa-ejb.jar
17:07:41,629 INFO  [EmbeddedTomcatService] deploy, ctxPath=,
warUrl=file:/C:/sa-140-tomcat/server/default/tmp/deploy/tmp40538neupart-sa.ear-contents/neupart-sa.war/
17:07:44,134 ERROR [Engine] SingleSignOnContextConfig[] Exception
processing JAR at resource path /WEB-INF/lib/cocoon.jar
javax.servlet.ServletException: Exception processing JAR at resource
path /WEB-INF/lib/cocoon.jar
      at org.jboss.web.tomcat.tc4.SingleSignOnContextConfig.tldScanJar(SingleSignOnContextConfig.java:1074)
      at org.jboss.web.tomcat.tc4.SingleSignOnContextConfig.tldScan(SingleSignOnContextConfig.java:999)
      at org.jboss.web.tomcat.tc4.SingleSignOnContextConfig.start(SingleSignOnContextConfig.java:752)
      at org.jboss.web.tomcat.tc4.SingleSignOnContextConfig.lifecycleEvent(SingleSignOnContextConfig.java:255)
      at org.apache.catalina.util.LifecycleSupport.fireLifecycleEvent(LifecycleSupport.java:166)
      at org.apache.catalina.core.StandardContext.start(StandardContext.java:3582)
      at org.apache.catalina.core.ContainerBase.addChildInternal(ContainerBase.java:821)
      at org.apache.catalina.core.ContainerBase.addChild(ContainerBase.java:807)
      at org.apache.catalina.core.StandardHost.addChild(StandardHost.java:595)
      at org.jboss.web.tomcat.tc4.EmbeddedTomcatService.createWebContext(EmbeddedTomcatService.java:549)
      at org.jboss.web.tomcat.tc4.EmbeddedTomcatService.performDeploy(EmbeddedTomcatService.java:309)
      at org.jboss.web.AbstractWebContainer.start(AbstractWebContainer.java:428)
      at org.jboss.deployment.MainDeployer.start(MainDeployer.java:832)
      at org.jboss.deployment.MainDeployer.start(MainDeployer.java:824)
      at org.jboss.deployment.MainDeployer.deploy(MainDeployer.java:642)
      at org.jboss.deployment.MainDeployer.deploy(MainDeployer.java:605)
      at sun.reflect.GeneratedMethodAccessor26.invoke(Unknown Source)
      at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source)
      at java.lang.reflect.Method.invoke(Unknown Source)
      at org.jboss.mx.capability.ReflectedMBeanDispatcher.invoke(ReflectedMBeanDispatcher.java:284)
      at org.jboss.mx.server.MBeanServerImpl.invoke(MBeanServerImpl.java:546)
      at org.jboss.mx.util.MBeanProxyExt.invoke(MBeanProxyExt.java:177)
      at $Proxy6.deploy(Unknown Source)
      at org.jboss.deployment.scanner.URLDeploymentScanner.deploy(URLDeploymentScanner.java:302)
      at org.jboss.deployment.scanner.URLDeploymentScanner.scan(URLDeploymentScanner.java:476)
      at org.jboss.deployment.scanner.AbstractDeploymentScanner$ScannerThread.doScan(AbstractDeploymentScanner.java:201)
      at org.jboss.deployment.scanner.AbstractDeploymentScanner.startService(AbstractDeploymentScanner.java:274)
      at org.jboss.system.ServiceMBeanSupport.start(ServiceMBeanSupport.java:192)
      at sun.reflect.GeneratedMethodAccessor5.invoke(Unknown Source)
      at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source)
      at java.lang.reflect.Method.invoke(Unknown Source)
      at org.jboss.mx.capability.ReflectedMBeanDispatcher.invoke(ReflectedMBeanDispatcher.java:284)
      at org.jboss.mx.server.MBeanServerImpl.invoke(MBeanServerImpl.java:546)
      at org.jboss.system.ServiceController$ServiceProxy.invoke(ServiceController.java:976)
      at $Proxy0.start(Unknown Source)
      at org.jboss.system.ServiceController.start(ServiceController.java:394)
      at sun.reflect.GeneratedMethodAccessor6.invoke(Unknown Source)
      at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source)
      at java.lang.reflect.Method.invoke(Unknown Source)
      at org.jboss.mx.capability.ReflectedMBeanDispatcher.invoke(ReflectedMBeanDispatcher.java:284)
      at org.jboss.mx.server.MBeanServerImpl.invoke(MBeanServerImpl.java:546)
      at org.jboss.mx.util.MBeanProxyExt.invoke(MBeanProxyExt.java:177)
      at $Proxy4.start(Unknown Source)
      at org.jboss.deployment.SARDeployer.start(SARDeployer.java:226)
      at org.jboss.deployment.MainDeployer.start(MainDeployer.java:832)
      at org.jboss.deployment.MainDeployer.deploy(MainDeployer.java:642)
      at org.jboss.deployment.MainDeployer.deploy(MainDeployer.java:605)
      at org.jboss.deployment.MainDeployer.deploy(MainDeployer.java:589)
      at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke0(Native Method)
      at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source)
      at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source)
      at java.lang.reflect.Method.invoke(Unknown Source)
      at org.jboss.mx.capability.ReflectedMBeanDispatcher.invoke(ReflectedMBeanDispatcher.java:284)
      at org.jboss.mx.server.MBeanServerImpl.invoke(MBeanServerImpl.java:546)
      at org.jboss.mx.util.MBeanProxyExt.invoke(MBeanProxyExt.java:177)
      at $Proxy5.deploy(Unknown Source)
      at org.jboss.system.server.ServerImpl.doStart(ServerImpl.java:384)
      at org.jboss.system.server.ServerImpl.start(ServerImpl.java:291)
      at org.jboss.Main.boot(Main.java:150)
      at org.jboss.Main$1.run(Main.java:395)
      at java.lang.Thread.run(Unknown Source)
17:07:44,144 ERROR [Engine] ----- Root Cause -----
java.io.IOException: The system cannot find the path specified
      at java.io.WinNTFileSystem.createFileExclusively(Native Method)
      at java.io.File.checkAndCreate(Unknown Source)
      at java.io.File.createTempFile(Unknown Source)
      at sun.net.www.protocol.jar.URLJarFile$1.run(Unknown Source)
      at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method)
      at sun.net.www.protocol.jar.URLJarFile.retrieve(Unknown Source)
      at sun.net.www.protocol.jar.URLJarFile.getJarFile(Unknown Source)
      at sun.net.www.protocol.jar.JarFileFactory.get(Unknown Source)
      at sun.net.www.protocol.jar.JarURLConnection.connect(Unknown Source)
      at sun.net.www.protocol.jar.JarURLConnection.getJarFile(Unknown Source)
      at org.jboss.web.tomcat.tc4.SingleSignOnContextConfig.tldScanJar(SingleSignOnContextConfig.java:1043)
      at org.jboss.web.tomcat.tc4.SingleSignOnContextConfig.tldScan(SingleSignOnContextConfig.java:999)
      at org.jboss.web.tomcat.tc4.SingleSignOnContextConfig.start(SingleSignOnContextConfig.java:752)
      at org.jboss.web.tomcat.tc4.SingleSignOnContextConfig.lifecycleEvent(SingleSignOnContextConfig.java:255)
      at org.apache.catalina.util.LifecycleSupport.fireLifecycleEvent(LifecycleSupport.java:166)
      at org.apache.catalina.core.StandardContext.start(StandardContext.java:3582)
      at org.apache.catalina.core.ContainerBase.addChildInternal(ContainerBase.java:821)
      at org.apache.catalina.core.ContainerBase.addChild(ContainerBase.java:807)
      at org.apache.catalina.core.StandardHost.addChild(StandardHost.java:595)
      at org.jboss.web.tomcat.tc4.EmbeddedTomcatService.createWebContext(EmbeddedTomcatService.java:549)
      at org.jboss.web.tomcat.tc4.EmbeddedTomcatService.performDeploy(EmbeddedTomcatService.java:309)
      at org.jboss.web.AbstractWebContainer.start(AbstractWebContainer.java:428)
      at org.jboss.deployment.MainDeployer.start(MainDeployer.java:832)
      at org.jboss.deployment.MainDeployer.start(MainDeployer.java:824)
      at org.jboss.deployment.MainDeployer.deploy(MainDeployer.java:642)
      at org.jboss.deployment.MainDeployer.deploy(MainDeployer.java:605)
      at sun.reflect.GeneratedMethodAccessor26.invoke(Unknown Source)
      at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source)
      at java.lang.reflect.Method.invoke(Unknown Source)
      at org.jboss.mx.capability.ReflectedMBeanDispatcher.invoke(ReflectedMBeanDispatcher.java:284)
      at org.jboss.mx.server.MBeanServerImpl.invoke(MBeanServerImpl.java:546)
      at org.jboss.mx.util.MBeanProxyExt.invoke(MBeanProxyExt.java:177)
      at $Proxy6.deploy(Unknown Source)
      at org.jboss.deployment.scanner.URLDeploymentScanner.deploy(URLDeploymentScanner.java:302)
      at org.jboss.deployment.scanner.URLDeploymentScanner.scan(URLDeploymentScanner.java:476)
      at org.jboss.deployment.scanner.AbstractDeploymentScanner$ScannerThread.doScan(AbstractDeploymentScanner.java:201)
      at org.jboss.deployment.scanner.AbstractDeploymentScanner.startService(AbstractDeploymentScanner.java:274)
      at org.jboss.system.ServiceMBeanSupport.start(ServiceMBeanSupport.java:192)
      at sun.reflect.GeneratedMethodAccessor5.invoke(Unknown Source)
      at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source)
      at java.lang.reflect.Method.invoke(Unknown Source)
      at org.jboss.mx.capability.ReflectedMBeanDispatcher.invoke(ReflectedMBeanDispatcher.java:284)
      at org.jboss.mx.server.MBeanServerImpl.invoke(MBeanServerImpl.java:546)
      at org.jboss.system.ServiceController$ServiceProxy.invoke(ServiceController.java:976)
      at $Proxy0.start(Unknown Source)
      at org.jboss.system.ServiceController.start(ServiceController.java:394)
      at sun.reflect.GeneratedMethodAccessor6.invoke(Unknown Source)
      at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source)
      at java.lang.reflect.Method.invoke(Unknown Source)
      at org.jboss.mx.capability.ReflectedMBeanDispatcher.invoke(ReflectedMBeanDispatcher.java:284)
      at org.jboss.mx.server.MBeanServerImpl.invoke(MBeanServerImpl.java:546)
      at org.jboss.mx.util.MBeanProxyExt.invoke(MBeanProxyExt.java:177)
      at $Proxy4.start(Unknown Source)
      at org.jboss.deployment.SARDeployer.start(SARDeployer.java:226)
      at org.jboss.deployment.MainDeployer.start(MainDeployer.java:832)
      at org.jboss.deployment.MainDeployer.deploy(MainDeployer.java:642)
      at org.jboss.deployment.MainDeployer.deploy(MainDeployer.java:605)
      at org.jboss.deployment.MainDeployer.deploy(MainDeployer.java:589)
      at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke0(Native Method)
      at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source)
      at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source)
      at java.lang.reflect.Method.invoke(Unknown Source)
      at org.jboss.mx.capability.ReflectedMBeanDispatcher.invoke(ReflectedMBeanDispatcher.java:284)
      at org.jboss.mx.server.MBeanServerImpl.invoke(MBeanServerImpl.java:546)
      at org.jboss.mx.util.MBeanProxyExt.invoke(MBeanProxyExt.java:177)
      at $Proxy5.deploy(Unknown Source)
      at org.jboss.system.server.ServerImpl.doStart(ServerImpl.java:384)
      at org.jboss.system.server.ServerImpl.start(ServerImpl.java:291)
      at org.jboss.Main.boot(Main.java:150)
      at org.jboss.Main$1.run(Main.java:395)
      at java.lang.Thread.run(Unknown Source)
17:07:44,144 INFO  [Engine] SingleSignOnContextConfig[]: Marking this
application unavailable due to previous error(s)
17:07:44,274 WARN  [EmbeddedTomcatService] Unable to invoke
setDelegate on class
loader:org.jboss.web.tomcat.tc4.WebCtxLoader$ENCLoader@5b84b
17:07:44,274 INFO  [Engine] StandardManager[]: Seeding random number
generator class java.security.SecureRandom
17:07:44,274 INFO  [Engine] StandardManager[]: Seeding of random
number generator has been completed
17:07:44,324 INFO  [Engine] StandardContext[]: Context startup failed
Avatar billede rudidanmark Nybegynder
31. januar 2005 - 12:10 #1
Skyldes forkert opsætning i installService.bat