Avatar billede Pistoleer Praktikant
16. januar 2005 - 13:32 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Synkronisering med Outlook

Hej

Jeg har arvet min chefs 'gamle' Palm Vx, da han har fået ny. Nu har jeg så nogle problemer og deraf nogle spørgsmål til nogle kloge hoveder herinde:

1. Er det muligt at slette alle hans gamle aftaler, mails og andre ting der ligger på den. Eksempelvis som hvis man formaterer på en alm PC?

2. Jeg har problemer med at få den til at synkronisere med min Outlook (2000). Når jeg installerer fra den medfølgende CD rom fra Palm og siger ja til synkronisering med Microsoft Outlook skriver den:

  'Der er intet standardprogram til e-mails eller også kan det nuværende program til e-mails ikke udføre meddelelsesforespørgslen.Kør Microsoft Outlook, og angiv det som standardprogram til e-mails'

Dette har jeg prøvet, men kan ikke umiddelbart se hvor det gøres henne. Og det er mit standardprogram og var foriøvrigt også det program min chef brugte, da han - uden problemer - brugte denne Palm Vx i årevis.

Det var hvad jeg umiddelbart kunne finde af problemer, men det er da muligt at der følger flere senere.

Håber, at der er en jer derude, der kan hjælpe en fuldstændig håbløs PDA bruger.

Der er 100 point til hvert spørgsmål

Mvh Thomas Olsen
Avatar billede micplus Nybegynder
16. januar 2005 - 13:55 #1
1) Du kan lave en 'hard reset' af maskinen - dette sætter den tilbage til dag 1. Bare husk, at alle programmer installeret siden købet, også 'smutter'...
Avatar billede leifleif Nybegynder
16. januar 2005 - 14:02 #2
Sprgsm. 2

I Outlook vælges: Funktioner/Indstillinger/Andet  og her sættes flueben ved: Gør Outlook til standardprogram .....

For det er vel ikke tale om Outlook Express.

Ad. sprgsm. 1  så er jeg helt blank hvad angår Palm  :-(

Med venlig hilsen
Leif B.
Avatar billede Pistoleer Praktikant
16. januar 2005 - 14:26 #3
Hvordan laver man en 'Hard Reset' af maskinen?
Avatar billede Pistoleer Praktikant
16. januar 2005 - 14:31 #4
Att Leifleif

Når jeg gør som du siger, så er der ikke mulighed for at vælge Outlook som standardprogram. Og ganske rigtigt så er det ikke Outlook express.

Jeg har taget et screenshot så du kan se hvilke valgmuligheder jeg har. Kan det bruges?
Avatar billede micplus Nybegynder
16. januar 2005 - 15:23 #5
<cut>
.......(This is done by pressing the reset button on the back on the Palm Vx AND holding down the green power button. The unit will reboot and ask if you want to erase everything, and you say YES.)
</cut>
Avatar billede Pistoleer Praktikant
16. januar 2005 - 15:27 #6
Har fundet ud af hvordan jeg laver en Hard reset af maskinen.