Avatar billede kastum1 Nybegynder
15. januar 2005 - 18:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Driver til onboard grafik og lyd?

Hej eksperter!

Jeg sidder her med en computer som skal formateres...
Der sidder et bundkort med onboard grafik og lyd. De cd'er der fulgte med pc'en i sin tid er self. blevet væk.

Nu er mit spørgsmål så til jer. Hvad for nogle drivere skal jeg bruge? Jeg aner ikke hvad for et bundkort der sidder i maskinen.

Håber i kan hjælpe mig... God vind
Avatar billede nopsen Ekspert
15. januar 2005 - 18:22 #1
dette program kan fortælle hvad du har i maskinen, kopier evt loggen herind.
http://www.lavalys.com/products/download.php?pid=1&lang=en&pageid=3
Avatar billede off-line Nybegynder
15. januar 2005 - 19:36 #2
Det kan næppe have været mere end den ene CD som var til bundkortet. Når du
kender Navn og nummer på bundkortet, går du bare ind på producentens hjemmeside
og henter driverne. Brug eventuelt Yahoo.
Avatar billede nopsen Ekspert
24. januar 2005 - 21:51 #3
lidt feedback ville være rart.
Avatar billede kastum1 Nybegynder
25. januar 2005 - 15:50 #4
Glemte helt tråden Nopsen. Men du skal have mange tak for dit forslag... Fandt ud af det på den måde.. Så hvis du lige skriver et svar. så får du pointene :D
Avatar billede nopsen Ekspert
25. januar 2005 - 19:44 #5
ok takker :)