Avatar billede edvardj Novice
15. januar 2005 - 10:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

vBulletin Version 3.0.3 hjælp

Hejsa :-)
Jeg vidste ikke hvor jeg skulle sætte mit spørgsmål så nu røfg det ind her.
Vi bruger dette Software: vBulletin Version 3.0.3 men jeg skal have ændret noget og ham der står for det er på ferie.
Det er et ret enkelt spørgsmål.
Hvis du går ind og kigger på denne side www.chillout.dk
Står der "Hvis dette er dit første besøg, så sørg for at læse FAQ ved at klikke på linket ovenfor. Du skal være registreret før du kan læse og sende meddelelser. Tryk på linket ovenfor for at fortsætte. For at begynde med at læse meddelelser, vælg et forum i feltet nedenfor. Når du er oprettet, vil du få adgang til et BABE-forum, som du ikke kan se nu, så KOM IGANG ;)"
Det skal jeg have ændret i, men jeg kan ikke finde inde i
vBulletin Version 3.0.3
Jeg viser jo placeringen hvor vi har det på siden og jeg håber det er til hjælp så du/i kan fortælle mig hvor jeg finder det i det der bullertin 3.0.3 (det er på dansk)
Avatar billede freehelp Praktikant
15. januar 2005 - 10:59 #1
Opret under diverse evt
Avatar billede edvardj Novice
15. januar 2005 - 11:01 #2
ok