Avatar billede learner Praktikant
14. januar 2005 - 14:13 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

en eller anden skriver til mig om Karma

En eller anden skriver til mig igen og igen at jeg har givet ham dårlig karma. Og det har jeg ik!

Han er svansk eller norsk og det er pisseirriterende. Jeg ved ik hvad han har gang i, men det er bare træls.

han skriver ikke hvem han er eller en email eller noget, men han sender gennem min hjemmesides kontaktformular.

ÆV han er dum

Har vi en fuld svensker eller nordmand om bord :o) som skal smides over bord?
Avatar billede learner Praktikant
14. januar 2005 - 14:15 #1
Han har netop skrevet denne besked til mig:
Hvorfor smider du dårlig karma på mig?
Vennligst kig igennem dine karmagivninger på Eksperten!
..slut

Ingen afsender!
Ingen email!
Intet!

Jeg har ikke givet nogen dårlig karma nogensinde.
Men ved du evt hvordan jeg kan se hvem jeg har givet karma?
Han skriver "Vennligst kig igennem dine karmagivninger på Eksperten"
Og jeg kan ik finde det regnskab nogen steder!

Nu har han lige skrevet igen (tydeligt på norsk eller svensk)
han skriver "Tager du væk den karma?"

igen Ingen afsender!
Ingen email!
Intet!

Hvad fanden skal man gøre :o)
Jeg kan jo ikke fjerne noget karma jeg ikke har givet...
Avatar billede learner Praktikant
14. januar 2005 - 14:16 #2
jeg har fundet regnskabet og ganske rigtigt, jeg har ikke givet nogen dårlig karma overhovedet, tværtimod!
Avatar billede le_bon Nybegynder
14. januar 2005 - 14:34 #3
Det er norsk, ikke svensk.
Jeg skal ikke komme med nogen beskyldninger, men kan det ikke tænkes at det er kengun der fejlagtigt tror det er dig der har givet ham skidt karma? Han er normand og du har lige han har lige deltaget i én af dine tråde.

Bare et (vild)skud...

c",)
Avatar billede le_bon Nybegynder
14. januar 2005 - 14:35 #4
"og du har lige han har lige" .... håber du fatter :D
Avatar billede learner Praktikant
14. januar 2005 - 14:40 #5
måske, det er osse stoppet igen nu! Men jeg tror ik det er ham, men man ved jo aldrig! Men det er bare rart at det er stoppet!!!

Men tak for dit indlæg :o)
Avatar billede le_bon Nybegynder
14. januar 2005 - 14:43 #6
Hmmm...ok, godt det er gået i sig selv. ;O)
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2005 - 14:45 #7
Mit gæt ville også være Kengun.
Han har også før beskyldt mig for at tildele ham dårlig karma. Og han bryder sig absolut ikke om, at der er nogen mennesker som ikke synes han er alle tiders.

Men husk, det er kun mit gæt... :-)
Avatar billede learner Praktikant
14. januar 2005 - 14:52 #8
Tak for det, lad os håbe at det er ovre nu..
Lad os gå ud fra at det ikke er ham :o)
Han ville nok skrive undskyld så, da jeg skrev til ham.

Men det var da bare en underlig opførsel, og så anonymt. Personen kunne da bare sige sin mening det er helt ok, men i det mindste skrive nav eller noget, så man kan skive tilbage.

Men langt de fleste opfører sig jo pænt, så lad os bare glemme det :o)

JEG SYNES VI SKAL SLUTTE!