Avatar billede saad Nybegynder
20. marts 2001 - 01:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

compaq cd- rom brænder

er der nogle, som vil hjælpe mig med det lille problem jeg har med min cd-rom brænder.
jeg har lige købt en hel ny pc. den hedder
compaq presario 120. og der er en dvd og cd-rom brænder med apparetet. problemet er at, det program , som er blevet indstalleret til cd-brænder er på englisk. og jeg kan faktisk
ikke forstå helt hvad der bliver sagt. så er der nogle der vil hjælpe med at vise mig et program der kan indstalleres på dansk.
jeg vil være rigtig glad for din hjælp.
tak på forhånd.
Avatar billede makse Nybegynder
20. marts 2001 - 01:16 #1
Du kan bruge Nero.
Hent først programmet her:
http://www.nero.com/en/download.htm

Og bagefter filen her:
ftp://ftp2.nero.com/ne5044da.exe
Avatar billede bentburg2 Nybegynder
20. marts 2001 - 01:43 #2
Prøv en Engelsk/dansk ordbog, eller gå 8-9 og 10 klasse om....Bent
Avatar billede bentburg2 Nybegynder
20. marts 2001 - 01:44 #3
Men en \"englisk\" ordbog har jeg aldrig hørt om....Burg
Avatar billede saad Nybegynder
24. marts 2001 - 01:24 #4
Til MR. bentburg2
Øh- hvor du er klog man.Men ved du hvad, jeg har faktisk ikke brug for hlælp fra nogle, som dig.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
24. marts 2001 - 01:27 #5
bentburg2, gider du ikke lade være med at kommentere, når du ikke kan svare seriøst? - det er indlæg som det du lige præsterede, der er med til at sænke niveauet herinde.

www.fotx.net/NanoQ