Avatar billede mnt Nybegynder
13. januar 2005 - 18:41 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Hvilken font?

Hej,
Jeg søger den font der er brugt i Flexfit's logo: http://www.apparel-sp.jp/image/flexfit_logo.gif ..

ELLERS en som ligner meget...?

På forhånd tak.
Avatar billede kalp Novice
13. januar 2005 - 18:45 #1
Ligner det ikke en meget normalt font? bare ændret på nogen indstillinger på det
Avatar billede kalp Novice
13. januar 2005 - 18:46 #2
Du kan downloade mange fonts hos http://www.free-fonts.com/
Avatar billede kalp Novice
13. januar 2005 - 18:47 #3
http://www.1001freefonts.com/fonts/afonts2.htm

kig på afrika der.. men mener stadig det nogen indstillinger man kan sætte på
Avatar billede burzum Nybegynder
13. januar 2005 - 18:50 #4
kalp - Er lettere at finde en ganske almindelig kedelig font med rundede hjørner, få den til at hælde til højre i photoshop og smække en border på ;)
Avatar billede kalp Novice
13. januar 2005 - 18:52 #5
burzum>> Det antyder jeg også til:) i første kommentar.. og kan godt lave det gider bare ikke åbne photoshop for at se hvor det står.
Avatar billede hcma Novice
13. januar 2005 - 18:57 #6
http://www.myfonts.com/fonts/t26/megahertz/in-italic/
og så der nok lagt en shaddow omkring i Photoshop/Illustrator e.lign.
Avatar billede burzum Nybegynder
13. januar 2005 - 19:32 #7
Jeg tror catbody er Ekspertens helt egen typograf, hun går jo helt amokka ;))
Avatar billede hcma Novice
13. januar 2005 - 20:10 #8
og hun er en han  (catbody = det man ligner en tidlig søndag morgen efter en hård lørdag nat = et kattelig)  ;o)
må forresten hellere lægge et svar
Avatar billede burzum Nybegynder
13. januar 2005 - 20:11 #9
catbody - ahaa, sådan en catbody ;)) Så undskylder jeg mange gange :D
Avatar billede hcma Novice
13. januar 2005 - 20:11 #10
et godt sted at finde fontene er:
http://www.myfonts.com/WhatTheFont/
man gemmer en grafikfil med sin tekst og sørger for at teksten står nogenlunde ren på ensartet baggrund og så uploader man eller bare.
Avatar billede mnt Nybegynder
13. januar 2005 - 20:45 #11
catbody > Ja ok, den ligner, men hvordan downloader jeg den (til mac)???
Avatar billede hcma Novice
13. januar 2005 - 23:10 #12
på siden med fonten er der nederst 3 links:
Windows Postscript
Windows True Type
Macintich Postscript
Avatar billede mnt Nybegynder
14. januar 2005 - 13:36 #13
Ja, men kan det passe man skal betale penge for at få fonten??
Avatar billede hcma Novice
14. januar 2005 - 14:02 #14
jo, det kan godt passe, der er jo nogen som har lavet denne font og det vil de da godt tjene lidt på.
Avatar billede mnt Nybegynder
30. januar 2005 - 23:03 #15
Sorry det sene svar.. Tak for hjælpen.